Note fondée sur 934 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2023 sur Expedia
L'hôtel dessert principalement une clientèle noire. Lors de notre passage, un incident dans la chambre en face de la nôtre a nécessité la venue de 4 voitures de police, 2 camions d'incendie et une ambulance. Il était 1h du matin.
Avec tout le grabuge, nous nous sommes rendormis vers 2h30. Nous nous comptions chanceux de n'avoir pas entendu de coups de feu!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and sincerely apologize that you were disturbed due to someone having a medical emergency.
par un voyageur de Laval Québec Canada
Publié le 25 avr. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 oct. 2024
The outside doors didn't lock. Says it's non smoking, but smelled terribly smokey. Weird guy sleeping in his car with broken windows in the parking lot. People talking and doors closing loud all night. Carpet in room was dirty and sticky. I cancelled my second night and left. I was in town with my sone for an event and felt completely unsafe with the ability for anyone to coming in from the outside.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and sincerely apologize if you were not satisfied with your stay.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Water damage to the toilet in the room, unsafe doors on the sides of the property, water instead of orange juice in the complementary breakfast. Other issues as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your business!!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your business!!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Property was on par with expectations.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your business!!
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Room was very clean and was updated. The lobby was clean and the staff was friendly. Plenty of parking and decent location for restaurants.
The building and surroundings weren’t great and could use some work. Hallways had an interesting smell and appeared to not have been vacuumed in quite some time.
Overall not a bad place, but not sure if I would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and sincerely apologize if you were not completely satisfied with your stay.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business and sincerely apologize if you were not completely satisfied with your stay.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your business!!