Note fondée sur 949 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Près du centre-ville et du bord de l’eau, très agréable pour la marche. Déjeuner inclus avec choix sans gluten, ce fut très apprécié. Très bon service à la clientèle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par The Hotel on Pownal Team, Gestion de l’hôtel
Hello, Karinne.Thank you for taking the time to send us your feedback! We are happy to hear that you enjoyed your stay with us, and appreciated the dietary restriction options that we offer with our breakfast. We hope you will have the chance to visit with us again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Chambre tranquille et pratique d’avoir le déjeuner inclus sur place. Agréable séjour!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par The Hotel on Pownal Team, Gestion de l’hôtel
Hello, Stephane.We are so happy to hear that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Personnel is not very welcoming. Might be a cultural issue or a generation issue. Who knows?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par The Hotel on Pownal Team, Gestion de l’hôtel
Hello, Jean-Francois.Our team aims to be friendly and welcoming with all of our guests, striving to set a higher standard in hospitality, and we are sorry to hear that this was not your experience. We truly appreciate your feedback, and will pass along your comments to our team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Super beau et très gentil accueil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par The Hotel on Pownal Team, Gestion de l’hôtel
Hello, Julie.Thank you for your feedback. We hope you will get the chance to visit again sometime.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par The Hotel on Pownal Team, Gestion de l’hôtel
Hello, Julie. We are sorry to hear that there was an issue with the room upon your arrival and you subsequently chose not to stay with us. We hope that, despite this issue, you still enjoyed your visit to Charlottetown.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par The Hotel on Pownal Team, Gestion de l’hôtel
Hello, Real. We are glad to hear that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
La seule raison que je n’ai pas mis 5 étoiles est que malgré les points positifs, c’est trop cher $ pour la qualité (lit beaucoup trop mou, petit déjeuner aléatoire sur nos trois tentatives)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par The Hotel on Pownal Team, Gestion de l’hôtel
Hello, Guillaume. Thank you so much for your feedback! We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do try to change some of the hot items on our breakfast line, depending on the day, but many of the continental items remain the same. We feel that this offers a bit of variety, especially for guests that stay with us for multiple days. We hope that you enjoyed your visit to Charlottetown, and will visit us again sometime!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Good, breakfast was ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par The Hotel on Pownal Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. It is greatly appreciated! We hope that you will have the opportunity to visit with us again.
4 sur 5
par un voyageur de L'Étang-du-Nord

Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Cassie McPhee, Gestion de l’hôtel
Good Morning Jean-Luc,Thank you so much for taking the time to provide us with feedback!We are pleased to hear that you enjoyed your experience.We hope to welcome you back soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Cassie McPhee, Gestion de l’hôtel
Hi Sara,We're sorry to hear that you did not enjoy your stay with us.Please contact us directly to discuss your concerns.