Note fondée sur 370 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Bof

Publié le 18 oct. 2022 sur Hotels
Hôtel 2 étoiles donc il ne faut pas s'attendre à du grand luxe. Personnel peu avenant. Chambre très humide (les draps étaient moites, condensation sur les vitres) mais spacieuse. La propreté dans les toilettes est à revoir. Même si le petit déjeuner est inclus dans le prix, après avoir vu les produits, nous avons préféré faire l'impasse dessus. Parking gratuit mais il faut être réactif pour avoir une place car les places sont limitées. Assez bien situé pour aller au centre ville de Rochester à pied.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2022 par Reception Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We welcome feedback from all of our guests and will pass your comments to the management team.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Pratique

Publié le 27 juill. 2019 sur Hotels
Pratique pour aller sur Londres, la gare est 5 mn à pied et il y a un parking gratuit dans l'hôtel. Le vieux Rochester est à 15 mn à pied. L'aménagement est standard. Le personnel est aimable et prêt à fournir des renseignements.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2019 sur Hotels
Hotel très bien placé pour visite du Chatham Historic Dockyard Personnel agréable et efficace Bonne cuisine
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Reception, St George Hotel., Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback on your stay with us at the St George Hotel. We hope to welcome you back if passing through the area. Kind regards, Reception Team.
5 sur 5
par un voyageur

Great stay & great customer service

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Excellent customer service from Conor on reception. Very accommodating, helpful, friendly and professional. Great view of the river and onsite parking which is a bonus!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Reception, St George Hotel., Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback on your stay with us at the St George Hotel. We are delighted to hear that our reception team member, Conor, gave you excellent customer service throughout the duration of your stay. We are delighted to hear that he was able to tick all the boxes in your opinion. We are also glad to hear that you gained great satisfaction of your riverview room and that you enjoyed the free onsite parking. We hope to welcome you back if passing through the area. Kind regards, Reception Team.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Reception, St George Hotel., Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback on your stay with us at the St George Hotel. We hope to welcome you back if passing through the area. Kind regards, Reception Team.
2 sur 5
par un voyageur

Not worth the money but not terrible

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
The staff were friendly on check in, giving all the information I needed. However, the room wasn’t exactly what I was expecting for £60. The mattress was very worn and the pillows very firm. Despite the listing, the rooms were far from soundproof as I could hear the tv in the room next door. It was an okay room but you’d fair much better at the Chatham maritime travelodge for the same money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Reception, St George Hotel., Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback on your stay with us at the St George Hotel. We are delighted to hear that you felt welcomed and comfortable on arrival in regards to our staff. We like to explain all information needed in depth to gain a comfortable understanding throughout your stay.We appreciate all types of feedback to allow us a better understanding of how we can adapt and improve our facilities to create a better quality of stay. We hope to welcome you back if passing through the area. Kind regards, Reception Team.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Reception, St George Hotel., Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback on your stay with us at the St George Hotel. We hope to welcome you back if passing through the area. Kind regards, Reception Team.