Note fondée sur 89 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
54 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Avoid this hotel

Publié le 24 oct. 2016 sur Hotels
No wifi in room: decent signal only at reception, very dirty, name in front of hotel different than Lakeview (on Hotel.com) thus we passed by and drove extra 10 miles, No bread, just bagel and one tablespoon of cream cheese left, etc. : should no longer be offered by Hotel.com, worst hotel in our 5 weeks roadtrip!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Scott Michels, Gestion de l’hôtel
thank you
1 sur 5
par un voyageur

Roaches

Publié le 29 juill. 2023 sur Hotels
There were roaches in the bathroom. Killed 2 and more in the corner. Other than that it was good
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2023
Room was clean and met our needs. Staff were friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par Scott Michels, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2023
Room was clean and met our needs. Had a retro vibe. Staff were friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par Scott Michels, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2023
Staff were friendly and helpful. Room was clean. I would recommended calling ahead if you are running late (says staff are available for check in until 9pm). We did have to knock and eventually call when we arrived after 8pm.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par Scott Michels, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2023
Room was clean and had a retro vibe. 😊
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par Scott Michels, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par Scott Michels, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2023 sur Hotels
Towels were full of paint stains, grease stains, and holes, bathtub had brown stains in it, the bedspreads looked like someone used them for dropcloths to paint, and the sheets had stains.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2022 sur Hotels
Made reservation at 10 pm while travelling. Arrived at location to find a sign saying "no check in after 9 pm. Contacted customer service. They state reservation is nonrefundable. Drove to next exit. Took over an hour to find another hotel. Had to drive 32 miles the opposite direction. First and last time using hotel.com