Note fondée sur 663 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
59 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
Recommandé
pour Familles
par un voyageur de CHAMONIX MONT-BLANC

Bon plan pour Mount St Helenn

Publié le 8 mai 2012 sur Expedia
Hôtel propre et correct mais très près de la grande route qui passe à proximité, un peu bruyant.
1 sur 5
par un voyageur

Last resort booking only.

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Run down and no help or offer from front desk staff. Had to pay a 100$ fee at the beginning of stay for any damages. Called down once in room to inform them of all the damages present and they just said, "Yes, okay" I did get the fee returned but no offer to switch rooms or anything. Myself and child were extremely uncomfortable but no other hotels were available near the price we had booked. That hotel had gone up nearly 75$ too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Barbara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Nice updated comfortable room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive rating, Boaz ! Hope to welcome you again soon. Regards, Barbara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Kasie! We are pleased to know you had an awesome stay with us. Your precious words of appreciation meant a lot to us, hope to serve even better soon. Regards, Barbara
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Harrison, Gestion de l’hôtel
Hi, we regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead. Regards, Noah
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, John! Thank you for rating us and for the valuable feedback. We have forwarded the matter to our relevant team for ensuring your future stays are up to the mark. Regards, Barbara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Very nice staff always going out of their way to make your stay the best . Room smell nice and clean
4 sur 5
par un voyageur

Functional and decent value

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Decent motel, especially for an Oyo. Nice people, good location, very comfortable beds, and clean rooms. It's functional. The little things that can be fixed are little but easily done, for example, vacuuming out the lint from the bathroom vent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thanks for your kind and lovely words, Guestname! The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, we will try our best to meet your expectations in future stays too. Regards, Barbara
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
U You can see daylight through the motel door in your room. Did not bring in new towels or anything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, James ! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Barbara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Jennifer ! Thanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day! Regards, Barbara