Note fondée sur 956 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Mike de France

Discovering Gloucestershire

Publié le 16 août 2017 sur Hotels
Nice place with sauna, employees really helpfull
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juin 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 janv. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Kind Regards, The Cheltenham Chase, Gestion de l’hôtel
Dear John, Thank you for taking the time to leave a review. We are very pleased to hear you had an enjoyable stay here with us and we look forward to welcoming you back again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Kind Regards, The Cheltenham Chase, Gestion de l’hôtel
Dear Debbie, Thank you for taking the time to leave a review. We hope to welcome you back with us again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Poor service regarding people not answering the phone. Had to change rooms because of leaking toilet and was informed that there was no maintenance personnel over the weekend. Tried calling the spa receptionist to book a session but no one responded. Tried to order room service but no response after trying numerous times.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Kind Regards, The Cheltenham Chase, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin, Thank you for taking the time to leave a review. Please accept our apologies that you did not have the best of our experience. During our busy periods there maybe some times during the day we are not always guaranteed to be able to answer the phone but rest assured when we are free the phone lines are answered. We do hope to welcome you back with us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

personnels...

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
IL y avait un mariage à l'hôtel, donc beaucoup de bruit et de va et vient. Nous avons demander une réservation pour le restaurant à l'accueil et on nous a répondu que se n'était pas nécessaire. Sauf qu'au moment de notre arrivée au restaurant trente minutes plus tard, ce n'était plus possible et nous avons dû manger au bar très achalandé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par Reception, Cheltenham Chase, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate your comments and take them onboard. We hope to welcome you back soon. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Hotel clean all staff are wonderful,resturant food could be better with better choices. My wife Had a massage that was amazing by whitney spa products she used were great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Kind Regards, The Cheltenham Chase, Gestion de l’hôtel
Dear Martin, Thank you for taking the time to share your experience. We are very pleased to hear you enjoyed your stay with us. You will be very pleased to hear we have just had a new menu come in, hopefully this will be something you enjoy on your next visit. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Kind Regards, The Cheltenham Chase, Gestion de l’hôtel
Dear Andrew, Thank you for taking the time to share you experience with us.We are glad to hear you had an enjoyable stay and look forward to seeing you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Kind Regards, The Cheltenham Chase, Gestion de l’hôtel
Dear Andrew, Thank you for taking the time to share you experience with us.We are glad to hear you had an enjoyable stay and look forward to seeing you again soon.