Note fondée sur 965 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2022 sur Expedia
Great hotel. Great view, great location, great room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Natasha Holland, Gestion de l’hôtel
Dear Dominic, Thank you for taking the time to rate your stay at the Queens Hotel Cheltenham, and Thank you for sharing your experience. Sincerely, Natasha Holland.Reception Manager - The Queens Hotel Cheltenham.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2019 sur Expedia
la literie était malpropre, nous avons du la faire changer
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juin 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Top

Publié le 15 déc. 2018 sur Hotels
Top
2 sur 5
par dirk de belgique

si vous arrivez tard le soir 9 h 30 plus moyen de

Publié le 28 avr. 2014 sur Hotels
si vous arrivez tard le soir 9 h30 plus m oyen de manger pour tant on avait téléphoner d'avance pour demander si c'est possible de manger tard
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Stunning property in convenient location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Chris Riddall, Gestion de l’hôtel
Dear Paula, Thank you so much for taking the time to leave us a review following your 1 night stay with us. Its great to hear you speak so highly about our beautiful building. Its good to know you loved your time with us. We hope to see you again soon. Sincerely, Chris Riddall, Nights Team Leader, Queens Hotel Cheltenham.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
An old property that’s trying it’s best… some great bits like the bathroom. Bit dark and a foists smell in the corridors and main rooms. Good quality breakfast. During our stay we had a day with no hot water…not ideal. The £15 a day parking charge felt a bit steep.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The decor was amazing to see well presented hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Chris Riddall, Gestion de l’hôtel
Dear James, It was a pleasure to have you with us here at The Queens Hotel Cheltenham. Its great to hear you loved our well designed and exquisite décor. Thank you so much for the 5/5 rating, we hope to see you again soon. Sincerely, Chris Riddall, Nights Team Leader, Queens Hotel Cheltenham.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Chris Riddall, Gestion de l’hôtel
Dear Richard, Its great to see you enjoyed your stay with us. We very much appreciate you taking the time to leave us a great rating. We would love to have you back here again for another great stay. Sincerely, Chris Riddall, Nights Team Leader, Queens Hotel Cheltenham.