Note fondée sur 374 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
par JULIEN
Publié le 17 août 2017 sur Hotels
Chambre relativement propre mais mobilier et robinetterie à changer. Très mauvaise odeur.
Pas terrible pour le prix. On a eu mieux et moins cher.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Ottawa
Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
I had to convince the front desk I wasnt trying to con/sell them anything. I legitimately wanted to book a room at the Expedia rate of $90 tax. He didnt believe me until I booked right in front of hom and then got my booking and payment via an expeda, to prove I was legit.
The motel had long-term tenants with random outdoor parking without any lighting or night security. Rough gravell and dirty entry and lot with unkempt landscaping. Very sketchy area of Cheney with an operating train track in back.
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
An awful hotel right next to a rail line and a slum-like neighborhood. Manager is dirty and rude. I did not receive my deposit back.
par un voyageur
Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
This property was deplorable. Smelt like stale cigarettes and mold. Didnt even check in. Walked in and walked out.
par un voyageur
Publié le 2 juin 2024 sur Expedia