Note fondée sur 51 évaluations de clients

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4,5 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2017
尊敬的宾客,感谢您的评论。作为入驻成都的第一家万豪品牌酒店,我们秉承了全球600多家万豪酒店的服务理念,为宾客打造难忘且美妙的旅行记忆。我们会坚持服务品质,持续为客人营造愉悦且温馨的入住环境,助宾客“旅”获精彩。希望您在下次入住酒店时能有更加非凡的入住体验并给予我们五星好评。期待您的再次光临!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 avr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

挺好的的入住体验

Publié le 27 déc. 2019 sur Hotels
房间很大,很干净,床很舒适,很隔音,床头和书桌附近的电源插座上都有usb接口,非常方便手机或iPad充电。早餐不错,种类丰富。唯一觉得不舒适的地方,是去行政酒廊工作和休息的时候,都遇到了一群人在那儿大声的讨论,声音到达了喧哗的程度。建议行政酒廊配备一两个有隔音挡板的小区域,如果需要讨论工作的人可以去那里,这样不会打扰别的在行政酒廊工作和休息的顾客。
4 sur 5
par un voyageur de HK

Publié le 10 nov. 2019 sur Expedia
Overall, a very nice and very well-maintained hotel. Generally happy with my stay. Just a little surprised that the Guest service department messed up and sent me an “URGENT” email about me not checking in and failing to make payment after I had already checked in and paid in full with deposit the night before. This should not have happened in a big hotel like Marriott. Otherwise, a great hotel and very pleasing stay!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 nov. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Beijing

Publié le 14 oct. 2019 sur Expedia
Non smoking room smell like smoking room. The hotel should do something about it, not just simply please those customers who violate the regulations.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2019 par Alice Wang, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing Chengdu Marriott Hotel Financial Centre and sharing your experience with us. Meanwhile we are so sorry that our associate failed to bring you perfect service experience. We have conyed your feedback to the hotel management team  in time. Please believe that we attach great importance to your feelings
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2019 par Alice Wang, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,我们不断追求让宾客的每一次入住都倍感舒适,作为成都首座万豪酒店的一员,我很荣幸在您入住期间酒店给您留下了美好的回忆,并且得到了您的喜爱。酒店地处高新区核心区域,紧邻银泰in99,步行5分钟可达九方购物中心,步行10分钟可达地铁一号线金融城站,20分钟车程则可达成都双流国际机场,地理位置优越便捷。酒店遵循万豪品牌最新设计标准,客房陈设清雅,更有简洁造型的壁灯、银杏叶挂画的组合于细微处营造居家感觉。服务方面,我们秉承了全球500多家万豪酒店的服务理念,为宾客打造难忘且美妙的非凡体验。期待与您的再次相见!