Note fondée sur 6 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
Great experience. Swimming pool could be better.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 nov. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
Marriott is losing its customer centricity, it seems to be a global phenomenon. It has become a common observation. I have had better experiences with other hotel chains atleast in this year.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2023 sur Expedia
This was a safe and quiet place
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mars 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Poor service

Publié le 8 juill. 2022 sur Hotels
The service was very poor. There were no towels in the bathroom when I checked in. Asked for a plate, spoon and knife to be sent to my room and it took them about an hour to deliver the plate and spoon and I never got the knife. this after repeated follow up. The room was good. Very clean and well maintained. Parking was convenient. Gym was really good.