Note fondée sur 286 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très moyen, pas au niveau d'un Hilton.
Publié le 12 mars 2022 sur HotelsNette baisse de qualité du Hilton Chennai par rapport à la période avant COVID en 2019, service au restaurant à revoir, chambre télé ne fonctionnai pas, mauvaise odeur dans la chambre, vitres sales, beaucoup de points à revoir au Hilton Chennai.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2022 par Sherin, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for sharing your valuable feedback. As we always endeavour to provide all our guests with memorable experiences, we are sorry to know that your recent visit fell short of your expectations.
I sincerely apologise for the inconvenience caused. I understand that our team was not helpful in resolving your issue and didn’t provide the level of service that you’ve come to expect.
We have made a note of your feedback. Please be assured that we will address your remarks internally, with the concerned Manager and team members. We are going to take steps to ensure that this situation does not repeat itself. We request you to please treat this as an isolated incident, and not a reflection of the services and standards Hilton Chennai stands for.
We always appreciate your feedback and we will use your comments constructively to improve our services and hospitality.
Thank you once again for bringing the matter to our attention.
Should you need assistance in the future, please do not hesitate to contact me directly, as I will be very happy to assist you personally.
Warm regards,
Sherin Mathew
Commercial Director
Hilton Chennai.
par un voyageur
Super
Publié le 25 janv. 2018 sur HotelsAccueil et propreté impeccable. La suite vue mer est très confortable. Nous avons testé leur spa qui était impeccable. Personnel aux petits soins.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2018 par Vinay, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for having taken the time to bring your constructive observations to our attention.
I am pleased to learn that you enjoyed your overall stay at Hilton Chennai.
I look forward to welcoming you back in the near future and should you need any assistance with your upcoming stays, please feel free to reach me directly.
Kind regards,
Vinay Nair
General Manager
par un voyageur de Paris
Publié le 15 déc. 2017 sur Expedia
Personnel d’un grand professionnalisme
Buffet fabuleux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2018 par Vinay , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for having taken the time to bring your constructive observations to our attention.
I am pleased to learn that you enjoyed your overall stay at Hilton Chennai.
I look forward to welcoming you back in the near future and should you need any assistance with your upcoming stays, please feel free to reach me directly.
Kind regards,
Vinay Nair
General Manager
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2018 par Vinay, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for having taken the time to bring your constructive observations to our attention.
I am pleased to learn that you enjoyed your overall stay at Hilton Chennai.
I look forward to welcoming you back in the near future and should you need any assistance with your upcoming stays, please feel free to reach me directly.
Kind regards,
Vinay Nair
General Manager
par un voyageur
impossible to sleep
Publié le 6 oct. 2016 sur Hotelsvery bad
par un voyageur
Confortable mais cher
Publié le 30 mai 2016 sur HotelsTrès bel hotel mais terriblement cher comparé aux prix pratiqués en Inde.
Tout est à prix européen!
par Jean-Philippe de La Réunion
Publié le 15 janv. 2016 sur Hotels
Bel hôtel pas trop loin de l'aéroport mais le quartier n'est pas très attirant. De plus, l'hôtel est situé le long d'un horrible boulevard et en face d'un train aérien qui fait beaucoup de bruit.
Le restaurant indien est vraiment fantastique et le service à la hauteur.
par un voyageur
Bel hôtel , à la hauteur de ses étoiles
Publié le 11 janv. 2012 sur HotelsGrand hôtel , belle décoration dans le hall. Accueil et disponibilité du personnel à la hauteur. Tous les services à disposition. Chambres confortables avec tous les possibilités de travailler éventuellement. Salle de bains très fonctionnelle et spacieuse. Des petits salons à thème , aussi un petit café à l'étage , ambiance frenchy, il passe quelquefois des chansons françaises. Dans le salon du hall , une possibilité de grignoter et de déguster toutes sortes de pâtisserie.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
The hotel is not good, and they need to imprive the quality.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Vinodh Ramamurthy, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, At the outset, I would like to thank you for taking the time to share your feedback, as they are crucial in our continuous efforts to improve. I’m extremely sorry for any inconvenience you may have faced during the stay. My colleague had reached out to you to understand the matter better. However, we didn’t get any response from you. We look forward to hosting you again in the future. It would be great if you can revert to us, so that we can make it up to you on your next visit.Warm regards,Vinodh RamamurthyGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Vinodh Ramamurthy, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. Warm Regards, Vinodh RamamurthyGeneral Manager