Note fondée sur 59 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Plus jamais
Publié le 8 mars 2020 sur HotelsIl fauttout demander....et ils viennent à 2 voir 3et demandenr de l argent . Du bruitet encore du bruit, ventilateur infernal. Sans compter un chantier de construction juste derrière....et ils commencent à travailler apres 23h ...lhorreur
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2018 sur Expedia
Tres bruyant jour et nuit, coter rue, mais cela fait le charme de l`Inde.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Gowrishangari Gnaneswaran, Greetings from Hotel Pandian. Thank you so much for your 5-Star rating. We are delighted you enjoyed your experience with us. Your satisfaction means everything. We look forward to serving you again soon. With warm regards, HOTEL PANDIAN R. Anandhi Reservation Executive 91 9841421207
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
I booked through on line. My family consisting of wife, a 22 years doughter and 13 year son came to chennai. The rececptionist age around 52, asked ID for each of the individual, I shown my Departmental ID, but he refused and asked to give other ID, so, I shown my Driving Id, My wife's driving Id, my daughter's Voters ID which saved in my mobile _its rejected by him. He compelsorily asked to produce my boy's Id. So I promised him that Aathar card copy would be downloaded and then produced to you. This conversation between us went about 40 minutes. Still that, my family members standing in front office. No staff, tell us to seated there. It took 40 minutes .
No workers helped to transport luggages to checkin . All Rooms are in small
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2023 sur Expedia
朝食が良かったです。
隣のコーヒーショップも美味しかった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par R. Anandhi - Reservation Executive , Gestion de l’hôtel
Dear Masatomi,Greetings from Hotel Pandian.We really appreciate and thank you for having time and sharing your review .Your kind words of appreciation have been a great source of inspiration for our team and this motivates them to serve better, thus ensuring our guests take back fond memories.We look forward to the pleasure of welcoming you back to our hotel.HOTEL PANDIANR. AnandhiReservation Executive
par un voyageur
Publié le 16 mai 2023 sur Expedia
ac vent provided at the entrance of the room.so hot in summer
par un voyageur
Publié le 10 mai 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 févr. 2023 sur Expedia
Location is very good
par un voyageur
Publié le 10 déc. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Good hotel, but overpriced
Publié le 22 août 2021 sur HotelsGood hotel, but price is high considering the hotel condition. Man power is limited.