Note fondée sur 268 évaluations de clients

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3,5 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2021 sur Expedia
Hôtel qui ne mérite pas ses etoiles En plus ils n'hésitent pas à laisser une rave partie se dérouler dans l'établissement jusque 4h du matin avec la musique à faire trembler les murs et fenêtres des chambres jusqu'au dernier etage
4 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
Hôtel assez luxueux où il partent du principe que si vous venez d'Europe vous avez énormément d'argent, dixit le vendeur de la boutique. Nous avions réserver une chambre pour 3 ( 2 adultes et 1 enfant) au final juste un grand lit pour dormir a trois et au final ils ont essayé de nous facturer un lit supplémentaire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2020 par Ajay, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Greetings and thank you for reviewing us on Expedia Looking forward to welcoming you back.
3 sur 5
par nicolas de France

Pas de fenêtre sur l'extérieur

Publié le 22 juin 2016 sur Hotels
Le bâtiment est vieillissant, et la chambre que j'ai eu donnait sur l'intérieur du bâtiment (hall d'accueil). Sinon c'était calme et proche de l'aéroport, mais pour ce prix j'essaierai un autre hôtel lors de mon prochain séjour à Chennai.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

hotel pratique proche de l aéroport

Publié le 30 janv. 2014 sur Expedia
Pour : la cuisine , la chambre est tres confortable
Contre : l environement de l hotel est tres sale et chaotique
5 sur 5
par un voyageur de Naperville

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Near the Airport, Restaurants are good , Easy access
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Bruce Mascarenhas , Gestion de l’hôtel
Thank you Amanda for your review. We're glad that you had a pleasant experience at Le Royal Méridien Chennai.
1 sur 5
par un voyageur de fremont

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
The property is very run down. Rooms had stale smell because of very old furnishings. Stains on carpets. My stay was very uncomfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Bruce Mascarenhas , Gestion de l’hôtel
Dear Bhanu, thank you for sharing your feedback about your recent stay at Le Royal Méridien Chennai. We apologize for the discomfort and inconvenience you experienced due to the condition of our rooms. Your comments regarding the stale smell, old furnishings, and stained carpets are concerning and will be addressed promptly. We're committed to renovating and improving our facilities to ensure a better experience for our guests. If you'd like to discuss further, please contact us directly
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Overall it’s good except for the approach to the property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Bruce Mascarenhas, Gestion de l’hôtel
Dear Ponnada,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Le Royal Meridien Chennai. We're pleased to hear that you had a positive overall experience.Regarding the approach to the property, we apologize if this caused any inconvenience. We're continually working to improve our guest experience, and your feedback is valuable in helping us identify areas for improvement.We hope to have the opportunity to welcome you back to Le Royal Meridien Chennai in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
The rooms are outdated and dirty bathroom and tub. We had a broken toilet. Not worth the money I payed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Bruce Mascarenhas, Gestion de l’hôtel
Dear Sasireka,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Le Royal Meridien Chennai. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.We understand that your stay was not entirely satisfactory, particularly regarding the condition of the rooms and bathroom. We apologize for any inconvenience this may have caused.We take your feedback very seriously and will be conducting a thorough investigation into the matters you've raised. We will ensure that the necessary steps are taken to address the issues you've encountered.Regarding the broken toilet, we apologize for the inconvenience. We will review our maintenance procedures to prevent such incidents from happening in the future.We hope that you will give us another opportunity to provide you with a more enjoyable experience in the future. We would be delighted to welcome you back and ensure your stay is exceptional.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Bruce Mascarenhas, Gestion de l’hôtel
Hi Apurva!Thank you for choosing to stay at Le Royal Meridien Chennai. Thank you for your rating.