Note fondée sur 43 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
64 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Clamart

Deccan plazza Chennai

Publié le 6 mars 2012 sur Hotels
Le Deccan Plazza est un grand hotel confortable, situé assez près des principaux centres d'intérêts . Le principal reproche est que le lit est dur.
2 sur 5
par un voyageur de Chennai

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2020 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juill. 2020 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2020 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
Food is pure Vegetarian. Food was awesome.Except Food everything was bad. Hotel room was very unhygienic.There were cockroaches in the room. Furnitured were old and broken.Water was leaking from the faucet.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 févr. 2020 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2018 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur de Portland

Publié le 22 sept. 2018 sur Expedia
No airport shuttle available even though clearly advertised. Very misleading. Poor responsiveness from Hotel staff. I wont pick this hotel again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2018 sur Hotels
Stay was overall good. Only thing which matter a lot to me - WiFi was not working and it fluctuating all time - i did mentioned this to reception desk but they gave answer it will be only available at peak time i.e. 8.00 am to 10.00 am and it will be only near area of reception.
2 sur 5
par un voyageur

Bad Food and cleanliness

Publié le 8 févr. 2018 sur Expedia
Pour : Nothing
Contre : Change the management
Change of management has resulted in deteriorated service and food. All the food served in the morning was stale. Room was not up to par. It was much cleaner before.