Note fondée sur 143 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
52 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 nov. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Staff was great
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Being on the first floor I really couldn't open the curtains to let more light in the room. The room needed brighter lighting. Person at the desk was robotic. Needs to be more interactive.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Might not be the fanciest hotel, but sure was the cleanest.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Room 120 for 1 night. The washing machine and dryer are right outside the door and the noise intrudes loudly in the room. After the washing was finished, it was quiet. There are no convenient outlets at the desk for plugging in a computer. Pushing the on button for the TV got me a "not connected" message on screen. The bed was comfortable. The room could use a refresh. The included breakfast was OK, but not up to the standards of other Wyndam properties.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Hotels