Note fondée sur 68 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2019 sur Expedia
Emplacement design commence à vieillir gentillesse propreté
5 sur 5
par un voyageur de Toulouse

Luxueux hôtel sur un site exceptionnel

Publié le 26 mai 2018 sur Expedia
Le plus bel hotel dans lequel nous avons séjourné lors de tous nos voyages à travers le monde. Les deux semaines passées dans ce petit paradis terrestre ont été un pur moment de bonheur. L’hotel tout neuf (ouvert fin 2017) compte seulement 13 villas sur la plage et 2 dans la jungle. Chaque villa magnifiquement décorée possède sa propre piscine à debordement et son accès à la plage privée. Le personnel très professionnel et aimable, le lieu est zen, coincé entre la végétation et la plage, la nourriture du restaurant extraordinairement bonne ( nous avons dîné à l’extérieur seulement à deux reprises et n’avons pas réitéré). Nous avons pu aller voir les fireflies (magnifique spectacle naturel), activité de quad à cherating, le night-market a kemaman... possibilité aussi de faire du kayak sur la rivière et un treck dans la jungle. Le ménage de la villa était réalisé tous les matins par une équipe professionnelle aussi avec une propreté irréprochable. Salle de sport à disposition de 7h à 19h où il ne manque rien et dont la taille est parfaitement adaptée à la taille de l’hôtel. Nous avons eu beau chercher un point d’amelioration comme demande dans le questionnaire de satisfaction, nous n’en avons trouvé aucun. Nous y retournerons l’anne prochaine sans aucun doute.... Merci à Eric, Nazra, Jiha, sha, Hafiz et Julian sans oublier notre « driver » Hairul pour votre gentillesse et disponibilité...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2022 sur Expedia
Would definitely recommend this property to those seeking a place to just relax and do nothing! Thats all we did! We stayed in the 2 bedroom beachfront villa with the pool and its all yours day and night. We went on a weekday, low season, but the bfast was still suprisingly good, instead of a buffet, you can order whatever bfast menus tht they have. Good experience overall but the room could use those full length mirror that other hotels tend to have cause its hard to get ready when theres people inside the bathroom. Other than tht, excellent!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2022 sur Expedia
Really nice and quiet resort for a short getaway, clean and friendly staff, definitely value for money! Facilities (e.g. swimming pool) might need a little clean up and maintenance though. Planned a mini birthday surprise for my friends with Siti (reservation assistant), and I’m grateful for her patience and arrangement despite it being puasa month.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Just OK

Publié le 15 déc. 2021 sur Hotels
Not as luxurious as what I thought
3 sur 5
par un voyageur

50% staff means no value for money right now

Publié le 7 nov. 2021 sur Hotels
Lovely place and the staff could not have been more thoughtful but they had only 50% staff working due to vaccinations and losing staff to other work during lockdown. The service was not the best, menu limited and villa not cleaned as you would hope. Lovely stay and great place but not worth the price at the moment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2021 par Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kylie Thank you for your valuable feedback and we are sorry to hear that you did not receive the service standard that you expected. The department head has been notified to improve in their area of concerned. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Nice but missing the detail

Publié le 11 déc. 2020 sur Hotels
The location and concept should provide for a really special experience, and in a way it does, but the little touches could and should make the big difference and, sadly, they were somewhat lacking. Service was ok, nothing bad but nothing great. The team were polite, pleasant and engaging but they did just what they needed to do and nothing more. There was special welcome, not tour of facilities, no recommendations or encouragement to dine in. It was very much 'here's you key (and you only get one key!), here's you villa, enjoy your stay'. Our Villa was a 2 bedroom. There was a slight smell of sewage in the ground floor room if you didn't keep the AC on. The condition was ok, but not pristine. The private pool was nice but debatable if the water was treated. Again, the detail missing. Not by any stretch a bad stay, but it could have been made much more if there was attention to detail and service, after all, it's not a cheap stay.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

OK

Publié le 1 sept. 2020 sur Hotels
room ok, but disappointed with food for dinner and service deco pay 265 but the result not as apected and quite high. normally hotel /villa will give foc deco for bufday and aniversay but this one I need to pay but the result we get not nice. so disappointed. plus at nite pool close for water movement in our private pool. the room ok but at nite quite scary. service staff ok. suppose lobby in front but the mainbuilding at the back bf nice