Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024 sur Hotels
bon rapport qualité prix
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2024
Nice staff
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 déc. 2024
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
I was put in a smoking room and ask to cancel my reservation he agreed to cancel whit out charge because he said this was a common mistake people do and said he was going to leav a note for me then he advise me to call Expedia which I did was on the phone for three hours no response and I canta t them Monday and they said they. Did cancel my booking he even let me do a tour to the room it was dirty and smelly
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
The price for the place is not very suitable and the description on the website is not realistic
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Good place for an older hotel. Friendly and receptive staff allow for extra help with copying and transmitting internet information. Overall, great stay!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Hotel was closed and didn't honor my Refund
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Unfortunately, we stayed there during the hurricane, but we still had a good time
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
For the type of hotel it was the quality was okay. It was quiet but the door to our room was a little shaky. It was convenient for walking to Harrah’s Casino Resort.