Note fondée sur 701 évaluations de clients

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4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel

Publié le 23 mai 2023 sur Hotels
Hôtel conforme à la description d’hôtel.com, c’est propre et entretenu, le petit déjeuner est très convenable.
4 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 24 juill. 2016 sur Hotels
Hotel correcte.tres bien placé.petits déjeuners très moyens. Hôtel calme.
4 sur 5
par Vincent

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 oct. 2015 sur Hotels
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montréal

Bon hôtel

Publié le 26 avr. 2015 sur Expedia
Contre : Améliorer la qualité du petit déjeuner. En particulier, il devrait y avoir du pain, et le café pourrait être meilleur.
Emplacement : Endroit idéal pour visiter le parc national et le très intéressant musée cherokee. Le casino est localisé à moins d'un kilomètre.
Hôtel bien situé et pas trop cher, tout près du Smokey Mountain State Park.Une excellente base pour visiter la région. Personnel sympatique, propre et confortable. Un seul bémol: le petit déjeuner était minimal, et le café n'était pas très bon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Erin, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review regarding your recent stay with us. Feedback from our guests helps us continue to improve our offerings. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us and we would love to see you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Check in was easy. Property was clean and beds were comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Erin, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review regarding your recent stay with us. We are so glad to hear that your stay was comfortable and enjoyable. Please come back and see us again in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
The only real complaint would be the slight musty smell when we entered the room. Bed was very comfortable. The rooms were mostly occupied, but all was quiet. Could use more handicap parking. We will stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Erin, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review regarding your recent stay! We will be using your feedback to improve our rooms in the future. We are glad to hear that your stay was enjoyable despite the issue with the smell you encountered. We will be addressing this issue promptly with our maintenance team. Thank you again and we hope to see you the next time you are in town!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The view is excellent no micrwave
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Erin, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review regarding your recent stay with us! Your feedback is appreciated and we will use it to further improve our property to make the best stay possible for our guests. Please come back and see us again!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Place was fine except for the room was especially humid, and there was no vent fan in the bathroom to help after showers so that just made it worse. Convenience to the casino and okay breakfast is the good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Erin, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review regarding your recent stay with us. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with our property. Your satisfaction is important to us and we will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
The whole place outside and in the rooms smelled of cigarettes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Erin, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review regarding your recent stay with us. On behalf of the entire hotel, please let me apologize that you did not enjoy your time with us. We do not allow smoking in our rooms but smokers do tend to hang out outside where the smoke can possibly waft in. We will be investigating what actions we can take to prevent this issue in the future so that all of our guests can have a comfortable stay with us. We hope you will give us another chance in the future to provide you with wonderful, smoke-free accommodations.