Note fondée sur 876 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Senteur de cannabis partout
Réception la machine à carte de crédit fonctionne pas
Chambre bain doit être rénové c’est vieux vraiment déçu
Bizarre de clients je vais jamais y retourner
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2018 par Ilir B, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to review our property and I am very happy to see that you enjoyed your stay with us.
Thank you
par un voyageur
Lits tres confortables, très correct pour le prix.
Publié le 5 août 2018 sur HotelsHotel parfait pour faire une étape dans votre chemin. Lits très confortables, chambre spacieuse. Simple, très correct et propre. Nous n'avons pas goûté le petit déj car nous avions de la famille dans la région, il avait l'air trés simple. Prix adéquat pour 3 personnes. On resterait à nouveau dans une situation similaire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2018 par Ilir B, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 16 mai 2018 sur Hotels
Mes séjours était bient passer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2018 par Casey H., Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us! I am so pleased that you had a great experience. I hope to see you during your next trip to the area. Have a great day!
par un voyageur de Hawkesbury
Publié le 5 mai 2018 sur Expedia
Piscine n'n'était pas en service. Pour le reste l'l'hôtel est super.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2018 par Casey H., Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us! I am happy that you enjoyed your stay. I hope to see you soon. Have a great day!
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
We made a reservation but were told at check in that they had overbooked the property so they did not have a room for us but we got charged earlier in the day for the stay. Had to find another accommodation on my own. They did not offer to help us find another hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Justin Maldonado General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay with us. We fully understand how frustrating it must have been to arrive at our property only to find that we were unable to honor your reservation due to overbooking. This situation falls far short of the standard of service we aim to provide.It is particularly concerning that you were charged for the stay before being notified, and we deeply regret that no assistance was offered in securing alternative accommodations. This does not reflect the level of care and hospitality we strive to extend to our guests, and we will be addressing this oversight with our team to prevent such issues from recurring in the future.Please know that we are working to rectify the billing issue and will ensure that any charges related to this reservation are promptly reversed. If there is anything further we can do to make amends, or if you have any outstanding concerns, please don’t hesitate to reach out directly.Once again, we offer our sincere apologies for the trouble this caused and hope we can have another opportunity to provide you with the service you deserve.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Customer service is awesome
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Justin Maldonado General Manager, Gestion de l’hôtel
Were happy to hear that you enjoyed your stay will look forward to welcome you back to our property
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
The room was nice and as advertised. The staff makes it stand out. They were very attentive, friendly and so very helpful!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Justin Maldonado General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback we look forward to welcome you back to our property in the near future
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Justin Maldonado General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review