Note fondée sur 937 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Nickel pour une nuit

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Très bien pour une escale d’une nuit. Chambre bien insonorisée, pas du tout de nuisance de l'extérieur ! Literie très confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Josh, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
It doesn’t make sense to me that for almost 350 a night, and what seemed almost every room filled, they’re not investing back into the property. From broken mirrors in the hallway, broken blinds in my room, a significant amount of grout missing on the bathroom floor. I won’t be going back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
The stay was good. the room was a little dirty but everything else was good.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
The hotel itself felt a bit tired, but it was clean. Every staff member we encountered was very friendly and helpful. I would stay there again if necessary
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Josh, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your recent experience. We hope you will visit us again on your next trip to Chesterton. Your loyalty is greatly appreciated.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Not Hilton Quality - More like Motel 6

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Condition of room was deplorable: mold on shower curtain, broken fiberglass on bottom of bathtub, broken bathroom door, visible rust on bathroom fixtures, broken toilet paper holder, 3 inch divot under carpet near desk, a/c loud and musty odor.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Curtains were held open with binder clips. They were broken. Carpet was frayed and worn. Bathroom lighting was rusted. Employees were great but the hotel is in bad shape. Will not be staying there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Josh, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide honest feedback about your recent experience. I am very sorry we did not come close to meeting your expectations. We have passed your insights on to the maintenance team and hope you will give us another opportunity in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
USB ports not working 1 per room. Bunch of drunk wedding guest. Blinds still not working pinned up with clips. More run down than ever. But upside there is a bar !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Josh, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing us with honest feedback. It is how we get better. We are very sorry our hotel did not meet your expectations and hope during your next visit you will see the improvements we are making!