Note fondée sur 14 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2018 sur Hotels
If you need a place to sleep over to continue the trip, this is not a bad idea. The place is old, but it is at a reasonable price. There is no breakfast, but there is Tim Hortons on the other side of highway
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2017 sur Hotels
We had to get in very late and they were so accommodating. Not fancy but just what we needed for a short night.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 mai 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mai 2017 sur Hotels
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Older hotel decent rooms

Publié le 30 mars 2017 sur Expedia
Pour : Room layout was great
Contre : Staff
Check in person was new and had a difficult time with check . Had to ask for help , this person was very aggressive and voiced her displeasure that I had booked with Expedia .Room was priced well
4 sur 5
par un voyageur

Great location

Publié le 1 févr. 2017 sur Hotels
Other than issues with sorting out my bill the motel was great. Everything is within walking distance. A well cared for older motel. Would stay there again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2016 sur Hotels
OK hotel in Chetwynd. Internet was a little slow compared to other hotels I normally stay at. Weather was extremely cold and a truck (diesel) started with exhaust coming into the room. Not much you can do about this but really only thing disappointing with the stay at this hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 oct. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par Dianne

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juin 2016 sur Hotels