Note fondée sur 958 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de Pont-Rouge

Publié le 17 sept. 2022 sur Expedia
Personnel de réception impolie et pas serviable. Rien ne fonctionne correctement. Pas de frigo dans la chambre tel que spécifier. Rien de bien à retenir. Draps très usés et tachés.
2 sur 5
par un voyageur

Pas recommandé

Publié le 23 juill. 2019 sur Hotels
Chambre non prête plusieurs heures après l'heure prévue. Beaucoup de bruit et de vibrations dans la chambre. Installations vétustes. Très mauvais rapport qualité prix.
4 sur 5
par un voyageur

Belle étape

Publié le 28 sept. 2018 sur Hotels
Chambres refaites et propre. Ville à proximité. Bonne étape
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
need to finish the remodel. staff were great. Need to put soap in the room to was and shower with.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Dawn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review. We are working on finishing up our remodel. I apologize there was no soap in your room, it is supposed to be provided and you could have asked the front desk or any of the housekeeping staff and they would have been happy to provide it to you.We hope to see you again :-)
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Dawn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for not meeting all of your expectations.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Microwave didn't work. Shower curtain rod was broken.lock on door broken
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Dawn, Gestion de l’hôtel
We apologize for not meeting all of your expectations. Your concerns have been brought to the attention of the maintenance department. We hope next time you will come to the front desk so we can make things right before you leave
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
My only complaint is there was no refrigerator in the room. Very noisy from the trains.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par tabetha, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive review. Unfortunately all of the rooms do not come with refrigerators. Sorry for the inconvenience
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
It was unsafe first room door didnt close or lock. It looked to have drug users there and some rooms had no windows.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Dawn, Gestion de l’hôtel
I apologize for not meeting meeting all of your expectations. Our door locks are mechanical and battery operated; sometimes the batteries die and we are unaware until someone checks into the room. I hope you were moved to a room that you felt secure in. As far as rooms with no windows..... we do have multiple buildings with housekeeping closets and maintenance rooms that do not require windows. We do not rent out these rooms, they are strictly for staff. We do have a zero tolerance policy for illegal substances. If we find people are using illegal drugs they are immediately asked to leave the premises.
3 sur 5
par un voyageur

9-17-24

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
My room didnt look like it was swept. No minifridge for our stuff. Bathroom wasnt cleaned properly. I used to be a housekeeper so im not a karen by far but was definitely a lil disappointed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Dawn, Gestion de l’hôtel
I apologize for not meeting all of your expectations. Not all of our rooms have fridges in them. It is a requested item right now. I will share your concerns with the housekeeping staff.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Dawn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate the positive feed back. Hope to see you again soon.