Note fondée sur 173 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 juin 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2020 sur Expedia
Staff extremement aimable.Peti problème dans ma chambre réglé immédiatement.Grande chambre lumineuse et élégante.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par CK, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest,
Thank you for the positive feedback and hope to welcome you back for another beautiful stay again soon.
Best regards,
The management team
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2020 sur Expedia
Très propre, personnel agréable et efficace .Très bon petit déjeuner dans la fraicheur du patio. Vaste chambre élégante et très bien équipée tv gd ecran et plein de chaînes internationales.Tres agréable de retrouver crt hôtel frais et reposant après le bruit des rues de chiang mai.Grand choix de restaurants dans le coin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2020 par CK, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest,
Greetings from Novotel Chiang Mai Nimman Journeyhub.
Thank you very much for TOP score rating review on us and we hope to welcome you back again soon.
Best regards,
The management
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2020 par CK, Gestion de l’hôtel
Dear Cyrille,
Thank you for TOP score rating review on our hotel product and service.
We look forward to welcome you back again soon.
Best regards,
The management team.
par un voyageur de Strasbourg
Publié le 4 nov. 2019 sur Expedia
Tout est neuf à l’intérieur, rien à redire. La petite terrasse en bas est très sympathique pour prendre son petit déjeuner et pour apprécier une bonne bière en soirée. Un personnel très serviable et à l’écoute. Très facile pour prendre un taxi rouge ou un taxi grab pour s’orienter vers la vielle ville. Le centre commercial Maya est à 10’ just avant un petit marché nocturne où l’on trouve de très bonnes choses à manger.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2019 par CK, Gestion de l’hôtel
Dear David,
Thank you for positive feedback for Novotel Chiang Mai Nimman Journeyhub on your recently stay here with us.
We look forward to welcome you back soon.
Best regards,
The management team.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Hotel is heel gehorig. Je hoort doorspoelen en douchen. De regenpijn naast de kamer hielp ook niet. Had gehoopt op een echt balkon maar helaas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Nakul Gupta, Gestion de l’hôtel
Dear Carolline,Thank you for sharing your thoughts about your recent stay with us. I genuinely apologize for the noise disturbances you experienced; we understand how crucial a peaceful atmosphere is for a relaxing getaway.To enhance your comfort on future visits, we offer earplugs at the front desk that may help minimize any disruptions. I'm also sorry to hear that the balcony did not meet your expectations; your feedback will help us improve our offerings.We truly value your insights and hope to welcome you back for a more enjoyable experience. If there's anything more we can do to assist you, please don’t hesitate to reach out.Warm regards,Nakul GuptaGeneral ManagerNovotel Chiang Mai Nimman Journeyhub
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Nakul Gupta, Gestion de l’hôtel
Dear JAEYOUNG,Thank you for your feedback and for giving us an 8 out of 10 rating! We’re glad to hear you had a positive experience with us.We’re always looking for ways to improve, so if you have any suggestions or specific feedback on how we could make your next stay even better, we’d love to hear them.Thank you again for staying with us. We hope to have the opportunity to welcome you back soon!Best regards,Nakul GuptaGeneal ManagerNovotel Chiang Mai Nimman Journeyhub
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Nakul Gupta, Gestion de l’hôtel
Dear Chin Wen,Thank you for taking the time to leave a review and for the rating of 8.0. We’re glad to hear that you had a pleasant stay with us.We would love to hear more about your experience. If you have any suggestions or recommendations on how we can make your next visit even better, please feel free to share. Your feedback is important to us and helps us improve our services.Looking forward to your thoughts and hoping to welcome you back soon!Best regards,Nakul GuptaGeneral ManagerNovotel Chiang Mai Nimman Journeyhub
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Nakul Gupta, Gestion de l’hôtel
Dear Amarjiva,Thank you for your review and the rating of 8.0. We appreciate your feedback!We’d love to hear more about your experience and any suggestions you might have for us. Your insights are valuable in helping us improve and enhance our services.Looking forward to your thoughts and hoping to welcome you back in the future!Best regards,Nakul GuptaGeneral ManagerNovotel Chiang Mai Nimman Journeyhub
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Nakul Gupta, Gestion de l’hôtel
Dear Chin Wen,Thank you for your recent stay and for taking the time to leave a review. We noticed that you rated us 8.0 but didn't provide any specific details.We’d love to hear more about your experience and if there are any suggestions you might have for us to improve. Your feedback is invaluable in helping us enhance our services and ensure a better experience for all our guests.Looking forward to hearing from you and hopefully welcoming you back in the future!Best regards,Nakul GuptaGeneral ManagerNovotel Chiang Mai Nimman Journeyhub