Note fondée sur 6 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
50 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Chicken, Gestion de l’hôtel
Thank you very much. Have a chance to use the service again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
Das Hotel ist Super Super schön. Das Personal sehr freundlich. Ich denke es ist ein Familienbetrieb. Das Hotel liegt sehr abgelegen und man benötigt auf jeden Fall eine Fahrmöglichkeit. Wir haben uns ein Scooter geliehen. Zum Abschalten auf jeden Fall ein super Hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2023 par ADM The White House Chiang rai, Gestion de l’hôtel
Thank you for your appreciation. We will develop better, If there is a chance, come back to use the service again.
3 sur 5
par un voyageur de Brisbane, Australia

Publié le 22 juin 2018 sur Expedia
This is a gorgeous hotel BUT it is the middle of nowhere. Literally and there is no restaurant, there is breakfast but Cabs won't come out to pick you up to get food and nowhere will deliver. So unless you're going to hire a scooter or car you will need to try and work out a way to get food. If there was a restaurant or easily accessible food this place would've been heaven! The beautiful like dam with the flowers on it and gorgeous hammock to laze in. The staff were helpful and would return if they renovate a little or offer a shuttle into town.
4 sur 5
par un voyageur

ชอบที่นี่ครับ

Publié le 18 juin 2018 sur Hotels
ดีทุกอย่าง เสียดายว่าในห้องมีจิ้งจกที่หัวนอนด้วยแล้วมันก็ไม่สามารถที่จะออกไปนอกห้องได้ แมลงก็เยอะนะครับ ใยแมงมุมระหว่างทางเดินจะมีไปทำไม แต่ก็ไม่ได้คิดอะไรครับ บรรยากาศชนะสิ่งที่มันน่ารำคาญไปได้ทั้งหมด
4 sur 5
par Varita

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2017 sur Hotels