Note fondée sur 197 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Seulement 2 serviettes pour un séjour de 5 nuits- pas de nettoyage de la chambre. Pauvres petits déjeuners sans variété.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Apologies for the inconvenience caused, Emmanuel! Do not worry we are working day and night for continuous improvement. We ensure a better experience on your next stay. Regards, Joey
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Dewi, Gestion de l’hôtel
Hi, Cristeen ! Thank you very much for your wonderful rating. When we see visitors enjoying our services, it gives us tremendous satisfaction. Keep allowing us to host you and we will make every effort to keep this smile forever. Regards, Dewi
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
Hi, Tiffany! Thank you for your support, your feedback made it into our day. We hope to regularly amaze you with our services. Regards, Tim
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi Shanitra ! Thank you so much for the positive rating and for taking out your valuable time to share the experience with us. We thank you for allowing us to make the services even better by sharing your feedback. Regards, Barbara
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thank you for your appreciation, Jamiel ! We hope to give you consistent service every time. Regards, Barbara
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Found items from previous guest.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us with such awesome words, Brianna! We will strive to keep up with your expectations every time. Regards, Barbara
par un voyageur de Indianapolis
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
My room was very clean comfy bed hotel was quiet Staff was friendly i got there early they got my room ready quickly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Tanya! We are pleased to know you had an awesome stay with us. Your precious words of appreciation meant a lot to us, hope to serve even better soon. Regards, Barbara
par un voyageur
In and out
Publié le 19 août 2024 sur HotelsWhen I first arrived at the hotel I was kind of skeptical, but after the check in I was very pleased. The rooms were clean and the staff was friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Demetrius! Thanks for rating our services, please rate us again with your kind words. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Barbara
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Yiming ! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Barbara
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Stayed in room 302 the room had bed bugs, wasn’t cleaned well, the hallway on the 3rd floor had a bad smell
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Desiree ! We are sorry for the unpleasant experience. Cleanliness is something that we cannot compromise with and we never want our guests to experience such issues. Thanks for highlighting this issue, request you to be assured we will be taking this up and get it fixed with immediate effect. Have a great day ahead! Regards, Barbara