Note fondée sur 730 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Hotel tres propre et accueillant

Publié le 15 nov. 2016 sur Hotels
Séjour père/fils a chicago pour visite et match montreal /Chicago nhl !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your five star review of the Marriott Chicago Midway
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Very nice hotel with great amenities.Very clean rooms and friendly hosts.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Shannon, we’re delighted you loved your experience at Chicago Marriott Midway. Our team members are thrilled to hear your positive feedback. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Eduardo, thank you for staying with us at Chicago Marriott Midway. It's great to know you had a pleasant experience. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Iove how there welcome you and friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Claudia, we're delighted you loved the warm welcome and friendliness at Chicago Marriott Midway. We look forward to hosting you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Barbara, thank you for staying with us at Chicago Marriott Midway. We're pleased you had a positive experience and hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at Chicago Marriott Midway. We're thrilled you had a positive experience and hope to welcome you back in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
A little outdated clean very comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Latonda, thank you for sharing your thoughts. It's pleasing to know that cleanliness and comfort met your expectations. Guest feedback is highly valued, and it helps in striving for improvements.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Connor, thank you for staying with us at Chicago Marriott Midway. We're glad you had a pleasant stay and hope to welcome you back soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Daniel, thank you for sharing your feedback. It's unfortunate to hear that your experience did not meet expectations. The team is committed to providing a better experience for all guests, and hopes to have another opportunity to serve you in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Maggie, thank you for taking the time to rate your experience. Your feedback is appreciated, and the team is always striving to enhance the guest experience.