Note fondée sur 954 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Granby

Publié le 14 oct. 2022 sur Expedia
Super hotel tout pret du centre des congres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2022 par Paris, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Charles Thank you so much for choosing the award winning Chicago South Loop Hotel ( soon to join the Wyndham family Hotels) for your stay at the legendary City of Chicago where your comfort and satisfaction is our ultimate goal.May health and happiness fulfill your life forever.Sincerely The CSLH Team.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2019 sur Hotels
l'hotel est bien localisé, à 10 mn de marche de la station de train Cermak qui vous amène au centre du quatier Loop, le bus no 29 à deux pas de l'hotel vous amène au centre ville. Le personnel est attentif à nos demandes et a nos questions. je retournerai sans hesitation à cet hotel si j'ai l'occasion de revenir à Chicago.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2019 par Joe T. FRONT DESK AGENT , Gestion de l’hôtel
We look forward to hosting you again! Thanks for the great review!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2019 par Joe T. FRONT DESK AGENT , Gestion de l’hôtel
THANK YOU PATRICK! Choose us again for your traveling needs. Take care!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2019 sur Hotels
Très grande chambre. Très propre. Peu de commerces ou restaurants proches. Stationnement gratuit et sécuritaire. Personnel très gentil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2019 par CR, Gestion de l’hôtel
Merci pour cette excellente note de notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau en tant qu'invité pour augmenter cette note à 10 étoiles! N'oubliez pas de parler à votre famille et à vos amis de votre expérience dans notre établissement. Bonne soirée! Camille R. Guest Experience Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Our stay we fid not have wifi or cable. And the restaurant was closed so no food. I had to go to the front desk to get coffee for the coffee maker in our room. They didn't even offer a discount since there was no wifi or cable
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
It was a good stay. The biggest benefit is the parking. The only negatives: Weak wifi...made the streaming on the tv unmatchable. The elevators were broken. No breakfast. Ive stayed before, and ill stay again. Clean Solid front end staff Free parking Location os decent
1 sur 5
par un voyageur

Stay Away

Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
My stay was pretty much an inconvenience the whole trip . I booked a room with a king bed just for them to tell me that they didn’t have any left . Keep in mind it was only me on this trip so a twin bed room was an inconvenience already when I booked for a king bed . They didn’t offer no discount on that . Before I got there they emailed me saying that for the duration of my trip there will be no cable/wifi available and that there will be no discount for that . You could either cancel or deal with it . A/C doesn’t work at all , not even in the lobby . You walk in the lobby and it’s already humid . Elevators did not work at all . Good luck calling the front desk , either they won’t answer or there is no one up there in general . Overall horrible stay , nothing worked in my room , just utter silence . They charged me for bed and shower pretty much . Lastly went to checkout and what a surprise no one was there to speak to about this inconvenience .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
clean
3 sur 5
par un voyageur

Ok

Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
Place was clean and the staff was nice. We usually stay here when we are in town for show at McCormick Place. Room itself was fine but still expensive for the issues we had. There were a couple things like only one bath towel, no hand soap, burned out lightbulb that were all fixable. The party of 60 people in the parking lot outside our window for 2-3 hours was obnoxious. Surprised the hotel staff didn’t shut it down. Might consider a different hotel next year.