Note fondée sur 867 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
très bien
Publié le 20 juin 2023 sur Hotelsl'Hôtel était en travaux de rénovation mais reste très propre
le personnel est sympa la chambre est très bien agencer
et calme bonne literie le petit déjeuner est un peu particulier du aux travaux il faut tout monter dans la chambre, mais cela reste correct.
je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2023 par Management , Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback. We appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 25 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2022 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 17 déc. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par MARCEL, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your stay. Your satisfaction is important to us as valued guests. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. Sincerely, MARCEL JEAN General Manager Comfort Inn & Suites Arlington-Schaumburg 1847.434.0300
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
The toilet was not clean and functional.
The bath tub was not clean.
There was no effort to help us when we wanted a glass.
The microwave was not heating enough.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Cuando llegue me volvieron a cobrar 245 $ y ya había pagado, hasta ahora tengo que pelear con ellos para que me devuelvan el dinero por estafa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par MARCEL, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your stay. Your satisfaction is important to us as valued guests.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.Sincerely,MARCEL JEANGeneral ManagerComfort Inn & Suites 1.847.434.0300
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par MARCEL, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your stay. Your satisfaction is important to us as valued guests.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.Sincerely,MARCEL JEANGeneral ManagerComfort Inn & Suites 1.847.434.0300
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
The staff was friendly, but the equipment was already old.
par un voyageur de Wheeling
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Change hotel brand from Wingate to Comfort.