Note fondée sur 885 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 août 2022 sur Expedia
Seuls points négatifs est la propreté des tapis dans les corridors et qu'il n'y a pas de sechoir dans les chambres. Ne pas oublier le séchoir si on en a besoin d'un. Autrement, tout était parfait. Très belle cours intérieure.
par un voyageur
Publié le 10 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2020 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sandra,
Thank you for staying with us. We hope to see you back in the near future. Have a great week!
Kindly,
Luisa G.
Assistant General Manager
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Well-maintained, friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Mickey V, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I am happy to hear that you enjoyed your stay with us. Look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Mickey V, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect review. We truly appreciate your business and always strive to meet or exceed our guest expectations. We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Mickey V, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us a Perfect 10. We appreciate your business and feedback. We look forward to seeing you again the next time you are in the area.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
We made two reservations, when we arrived there was only one room and they wanted to send us to a hotel far away. We all stayed there. For the inconvenience they gave us free breakfast which they charged to our credit card a few days later.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Mickey V, Gestion de l’hôtel
I am sorry for the confusion the correction has been made and a credit has been issued to your card on file. I have also spoke to the departments involved and they are aware of the issue and will do better next time.