Note fondée sur 995 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Tres bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Tammy G., Gestion de l’hôtel
Thank you for spending your time in Chicago with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2024 sur Expedia
Bien situé, parcontre très mauvais service au restaurant de l’hôtel le copper fox qui semble-t-il trouvait plus important de se préparer pour la venue d’un gros groupe que de servir les clients déjà assis … mauvaise gestion des priorités selon moi…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Courtyard Magnificent Mile, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate you staying with us and apologize for your inconveniences with the restaurant.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2023 sur Expedia
Emplacement parfait près de Michigan Avenue. À 10 minutes de marche du métro ou de la plage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Courtyard Magnificent Mile, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we hope you can come see us again!
5 sur 5
par un voyageur de Ste-Victoire-de-Sorel

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
Nice place to stay excellent localisation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par Courtyard Magnificent Mile, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we hope to welcome you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Courtyard Magnificent Mile, Gestion de l’hôtel
Thank you for the sparkling review! We are so glad to hear that your stay was enjoyable with us at the Courtyard Magnificent Mile. We look forward to your next visit and hope you will come back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Recommend staying here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Joseph Bonessa, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us and sharing your positive experience. We're delighted to hear you enjoyed your time at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
It is dependable place to stay. Clean, affordable and professionally run.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Joseph Bonessa, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us and sharing your positive experience. We're delighted to hear you enjoyed your time at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Joseph Bonessa, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us and sharing your positive experience. We're delighted to hear you enjoyed your time at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon.
1 sur 5
par un voyageur

Gave our room away -daughter had to sleep on floor

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Our flights got delayed and we didn’t arrive at the hotel until 00:15 after 12 hours of traveling with my 84 year old mother and 11 year old daughter. They did not have our room with 2 beds and said we forfeited the room due to our late arrival (tried to check in using the bonvoy app earlier in the day and I thought it went through but as I had booked on hotels.com they wouldn’t recognize online check-in). The manager said they probably resold our room between midnight and when we arrived at 00:15. I find that very hard to believe. I think they overbooked and penalize the people who don’t book directly with them. No rollaway bed available. We had to sleep in one bed and my daughter had to sleep on the floor. They told us we were welcome to look for a different hotel. Then the next day we had to move into a 2- bed room. I had already paid online for all 3 nights- it was extremely frustrating and the manager was horrible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Courtyard Magnificent Mile , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay at the Courtyard Magnificent Mile, as your feedback is very valuable to us and fellow travelers. We appreciate your honest feedback, and I’m sorry to hear that your stay did not meet your satisfaction!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Nice place to stay downtown convenient to shopping and entertainment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Courtyard Magnificent Mile , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay at the Courtyard Magnificent Mile, as your feedback is very valuable to us and fellow travelers. Thank you again for your review, and please come back and see us again soon.