Note fondée sur 1 305 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Guillaume, thank you for taking the time to rate your stay. Your feedback is valuable, and the team hopes to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par J, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Jenn, Gestion de l’hôtel
Thak you for the feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2024 sur Expedia
Near the airport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par jenn, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with my entire hotel team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
Did enjoy the indoor pool once I got in after morning flight!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Jippolito, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience. We look forward to seeing you again.Four Points Sheraton Chicago
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2023 par FD, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize for not meeting your expectations and want to assure you that this is not the norm. We are working diligently to update the property and hope you will give us another chance to make it up to you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2022 sur Expedia
l'hotel est du à être rénové. Aussi, les personnes qui nettoyent les chambres ne sont pas trop honnête. J'ai oublie ma brosse à dent électrique flambant neuve dans la chambre et il ne semble pas l'avoir trouvé..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2022 par FD, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize for not meeting your expectations and want to assure you that this is not the norm. We are working diligently to update the property and hope you will give us another chance to make it up to you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kari, thank you for sharing your feedback through your rating. If there's anything specific you would like to discuss about your experience, please feel free to reach out to us directly. We value your input and aim to address any concerns you may have.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kate, thank you for staying with us at Four Points by Sheraton Chicago O'Hare Airport. We're delighted you had a wonderful experience and hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024
Perfect for our needs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating, Adele!We are always working very hard to provide a high-quality experience for all of our guests. It's excellent to hear that you had a lovely stay at Four Points by Sheraton Chicago O'Hare Airport! We hope you plan on staying with us again soon!We're looking forward to your next visit!