Note fondée sur 1 048 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
L attente aux ascenseurs était trop longue et manque de serviette à la piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you again for choosing to stay with us and for sharing your experience!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
The elevators worked but there were only three. The wait time was too long and it was absolute torture to get around. There’s 40 floors and only three elevators? It doesn’t make sense.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your recent experience at our hotel. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay. Guest feedback is invaluable to us as it helps us improve our services and facilities.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Nous avons adorés Parfait pour les familles Près de tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you once again for choosing to stay with us and for sharing your positive experience!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 4-Star rating! We would love to hear any feedback you could offer on how we might have earned the elusive 5th star!
3 sur 5
par un voyageur

Hotel bien situé mais à rénover

Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
Hôtel vieillissant bien situé. Sanitaire hors d’âge. Insonorisation inexistante, bruit de la rue, ascenseur, en général nuit pas de tout repos. Literie à changer. Petit-déjeuner compris dans le prix de la chambre, ne vaut pas plus. Service et nourriture déplorables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Tony Holmes, Gestion de l’hôtel
Thank for taking the time to leave a review about your stay. We value your feedback and will ensure we share it with our management team. Opportunities like will help us to improve to prevent this happening again. We do hope you will consider staying with us the next time you are in Chicago.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2024 sur Expedia
Very clean room,, BUT,, we saw one huge cockroach,, one inch diameter !! please desinfect room 3802 Other than that,, clean room and very good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2024 par Tony Holmes, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at Hampton Inn. Our team is so glad to hear that you enjoyed our property. We look forward to seeing you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2024 par Anthony - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at Hampton Inn. Our team is so glad to hear that you enjoyed our property. We look forward to seeing you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2023 sur Expedia
C’est super bien belle accueil mais le stationnement trop cher pour nous donc nous sommes aller mettre la voiture dans un autre stationnement pour les 5 jrs passés à Chicago .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2023 par Yolo- Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing us with your valuable feedback. We’re disappointed to hear that our property parking option wasn’t exactly to your liking. We hope you give us another chance soon, so we can share an even more positive experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2023 sur Expedia
Staff was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2023 par Tiara E., Gestion de l’hôtel
We are so glad that our staff was great to you. We hope to have you stay with us again in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 oct. 2022 sur Expedia