Note fondée sur 526 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 mai 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2015 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Cher client ,
Merci de nous rating si haut au sujet de votre récent séjour avec nous à l'hôtel Hampton Inn & Suites Deer Park récemment. Nous nous efforçons tous les jours pour fournir un excellent service à nos clients et de notes comme la vôtre me assurons que nous sommes sur la bonne voie . Nous sommes impatients de vous accueillir bientôt de retour !
Greg Kowalsky
directeur général
par un voyageur
Publié le 11 nov. 2014 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2015 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Cher client,
Merci pour vos commentaires et votre séjour au Hampton Inn & Suites. Votre note montre que vous avez absolument apprécié votre séjour chez nous et merci pour le partage vos commentaires avec les examinateurs en ligne collègues. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau si vous êtes dans ce domaine à l'avenir.
Greg Kowalsky
directeur général
par un voyageur de Cedar Rapids
Publié le 15 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Corey Murray, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to review your stay with us. We’re so sorry you had a negative experience in our hotel and would love the chance to address your concerns.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Corey Murray, Gestion de l’hôtel
I would like to thank you for staying with us. I’m extremely pleased to hear that you enjoyed your stay and I hope you choose to stay with us again. Please feel free to let us know if there is anything we can improve on. We look forward to you staying with us again in the future.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Good place to stay. Quiet and close to some restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Corey Murray, Gestion de l’hôtel
I would like to thank you for staying with us. I’m extremely pleased to hear that you enjoyed your stay and I hope you choose to stay with us again. Please feel free to let us know if there is anything we can improve on. We look forward to you staying with us again in the future.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Corey Murray, Gestion de l’hôtel
I would like to thank you for staying with us. I’m extremely pleased to hear that you enjoyed your stay and I hope you choose to stay with us again. Please feel free to let us know if there is anything we can improve on. We look forward to you staying with us again in the future.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Excellent, I think only need a play ground for kids, that would be awesome
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Corey Murray, Gestion de l’hôtel
I would like to thank you for staying with us. I’m extremely pleased to hear that you enjoyed your stay and I hope you choose to stay with us again. Please feel free to let us know if there is anything we can improve on. We look forward to you staying with us again in the future.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Everything perfectly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Corey Murray, Gestion de l’hôtel
I would like to thank you for staying with us. I’m extremely pleased to hear that you enjoyed your stay and I hope you choose to stay with us again. Please feel free to let us know if there is anything we can improve on. We look forward to you staying with us again in the future.
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Corey Murray, Gestion de l’hôtel
I really appreciate you taking the time to share your thoughts with us about your recent stay. The feedback from our guests is what enables us to continually improve and exceed your expectations.Please know that we will most definitely use your thoughts as a valuable resource to enhance our hotels performance. Again, thank you for making the effort to share your thoughts with us.We value you as a guest, and we do want you to know that your concerns are our concerns!
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Nice 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Corey Murray, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. As a Hilton Honors member you are among our most valued guests. We strive to provide gracious, engaging and caring service and sincerely appreciate your feedback and we are happy that enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback and look forward to seeing you in the future!