Note fondée sur 874 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Helene, thank you for staying with us at Hyatt Place Chicago/Downtown-The Loop. We hope you had a wonderful experience and look forward to welcoming you back if your travels bring you to Chicago again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Près du centre ville. Aucune vérification auprès de la clientèle lors de l’alerte à la tornade.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Halil/Gallery Host, Gestion de l’hôtel
Cher Philippe,Merci pour vos commentaires. Il n’y a pas de problème de tornade au centre-ville, seulement de la pluie et du vent. Nous sommes entourés de hautes tours qui bloquent les dommages potentiels. Les tornades ne pouvaient se produire que dans les zones suburbaines. Cordialement
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Déjeuner pas très bon et pas assez gros pour le nombre de clients dans l’hôtel . Ferme à 9h le matin, ce qui est beaucoup trop tôt pour des voyageurs en vacances
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Halil/Gallery Host, Gestion de l’hôtel
Chère Nancy,Nous avons apprécié vos commentaires sur notre service. Je suis désolé de vous informer que nous ne prévoyons pas de modifier les horaires du petit-déjeuner dans un avenir proche. Merci encore d'être resté avec nous.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
don't look at the dust under your bed, use the same towel for 3 days and your stay will be wonderful! close your eyes !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Halil/Gallery Host, Gestion de l’hôtel
Dear Magalie,We're sorry to hear that your stay with us was not great. We do every 3rd day room cleaning, unless you ask daily service at check-in process. Also, you may ask anytime fresh towels/trash change/bathroom amenities. Just call reception next time. Kind Regards
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Please if you’re looking to have a good trip do not stay here. We asked for a city view and received a brick wall. The mattress was allllll stained it was very gross. The pillows are extremely uncomfortable and when we asked for a room that actually had a city view all they offered to refund was 15$. I urge you please if you want to stay here and are torn between another place please please pick the other place. There’s no valet, parking is down the street. Not to mention the pictures are very misleading it looks like there’s separate rooms or at least space between each bed and there is not I do not recommend the suite for 5 people you will have a terrible time. Also the air condition sucked and they charged us 4.50 per water bottle. Only good thing was the makeup remover lol never ever staying here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Sabrina, thank you for taking the time to share your experience. The concerns you've raised are being taken seriously and will be reviewed internally. The team is committed to enhancing guest satisfaction and appreciates your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Zack, thank you for your feedback. It’s important for the team to ensure guests have a better experience. They hope to have the chance to make your next visit more enjoyable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Areanna, it's wonderful to hear you enjoyed your stay at Hyatt Place Chicago/Downtown-The Loop. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
We absolutely loved our stay at Hyatt Place! Our room was spacious and thoughtfully designed, with the bathroom set apart in its own area, which offered extra privacy and convenience. The staff were friendly and welcoming, adding to our positive experience. We also appreciated the prime location; being able to walk to nearly all the local attractions saved us money on Ubers and allowed us to fully enjoy the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Amber, we’re delighted you loved your experience at Hyatt Place Chicago/Downtown-The Loop. It's great to know you enjoyed the spacious room and appreciated our convenient location. We're glad the team members contributed positively to your stay. We’re looking forward to welcoming you back for another wonderful visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Nice and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Juan, it’s great to know you had a pleasant stay at Hyatt Place Chicago/Downtown-The Loop. The team looks forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Nos encantó lo cerca que estaba de todos los lugares que queriamos visitar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Lexis, estamos encantados de que te haya gustado lo cerca que estábamos de todos los lugares que querías visitar en Hyatt Place Chicago/Downtown-The Loop. Esperamos verte de nuevo pronto.