Note fondée sur 896 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
Second time going there, very practical place, highly recommended!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Abe Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at the Hyatt Place Chicago/Lombard/Oak Brook. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our entire hotel team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2023 sur Hotels
Accueil moyen, Une chaleur inexpliquée dans la chambre, il a fallu mettre la clim alors que qu'il y a de la neige dehors. Petit dejeuner du vendredi matin, enlevé 15min avant la fin de l'heure normale.. je plains les clients qui sont arrivés au dernier moment. La personne qui a fait le petit dejeuner n'était pas agreable le vendredi. Petit dejeuner du samedi matin, correct et personnel agreable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2023 par ABE, Gestion de l’hôtel
Thank you for your time to share the feedback regarding your stay with us. We will look into Hyatt Place Chicago/Lombard/Oak Brook and deeply sorry if it affected your stay. We hope to welcome you back again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2022 sur Expedia
Excellent service à la réception et excellentes installations. Points mineurs : pas de recyclage et pas d'eau gazeuse au bar.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2024
They gave my room away. They did put me at a different hotel for the night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par Rao Khan, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We understand how frustrating it must have been to have your room given away. While we are glad we were able to accommodate you at a different hotel, this is not the level of service we strive to provide. Your feedback is invaluable, and we will work to ensure this situation doesn’t happen again. Thank you for your understanding, and we hope to welcome you back in the future under better circumstances.
4 sur 5
par un voyageur de Omaha

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Great customer service, property could use a remodel, the carpet was pretty beat up, tech in the room was kinda dated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Rao Khan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The general manager is wonderful, so personable and professional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Rao Khan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Rao Khan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Rao Khan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate you being honest and will continue to work for betterment.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Rao Khan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We really appreciate it. Hope to host you again.