Note fondée sur 898 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 août 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Gerardo, Thank you for the awesome rating! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
There was a thin layer of moisture all over floor. Ceiling looked like potential water leakage from bathroom on upper level
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Terry,We apologize for any inconvenience this may have caused. We sincerely hope to make amends and earn back your trust. Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Eustacia,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Malísima
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hola Angel:Lamentamos que tu reciente estadía no haya sido la mejor. Esperamos que nos des otra oportunidad en el futuro.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
AC was extremely loud and the pillows and bed were horrible. Spend the extra money and stay elsewhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alexander, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Natalie #Team6