Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2023 sur Expedia
Très mauvais service. Aucun préposé à la réception pendant plus de 15 minutes; on était 6 clients à attendre un commis et lorsqu’il est arrivé, on aurait dit qu’on était tous en train de le déranger.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Jean, Merci d’avoir pris le temps de partager votre avis avec nous. Nous apprécions également vos commentaires sur les façons dont nous pouvons offrir un séjour encore plus confortable à nos clients. Maz K. #Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Rui, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Maz K. #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2025
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2025 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

COVID RISING

Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
With allowing pets rooms need to be cleaned better and carpet as well need to be cleaned. EXTERMINATE I SEEN TWO ROACHES
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

COVID RISING

Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
With allowing pets rooms need to be cleaned better and carpet as With allowing pets rooms need to be cleaned better and carpet as well need to be cleaned. EXTERMINATE I SEEN TWO ROACHES need to be cleaned. EXTERMINATE I SEEN TWO ROACHES
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

COVID RISING

Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
With allowing pets rooms need to be cleaned better and carpet as well need to be cleaned. EXTERMINATE I SEEN TWO ROACHES
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

COVID ON THE RISE

Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
With allowing pets rooms need to be cleaned better and carpet as well need to be cleaned
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6