Note fondée sur 892 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2023 sur Expedia
Très mauvais service.
Aucun préposé à la réception pendant plus de 15 minutes; on était 6 clients à attendre un commis et lorsqu’il est arrivé, on aurait dit qu’on était tous en train de le déranger.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Jean, Merci d’avoir pris le temps de partager votre avis avec nous. Nous apprécions également vos commentaires sur les façons dont nous pouvons offrir un séjour encore plus confortable à nos clients. Maz K. #Team6
par un voyageur
Publié le 23 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Rui,
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.
Maz K.
#Team6
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jack, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Thanks
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Very dirty
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Safe to park
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024
Filthy unsafe, health hazard
par un voyageur
.
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024
Unprofessionalism from staff, A nonsmoking establishment But The smell of smoke was everywhere, Broken beds, cleanliness , Bugs, Health and safety hazard.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Janice, We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations. We would greatly appreciate the opportunity to further discuss your experience. Please reach out to us at your earliest convenience. Your feedback will aid us in regaining your trust and in welcoming you back for a more enjoyable stay. Once again, we extend our sincerest apologies for any inconvenience caused. Natalie #team6