Note fondée sur 1 030 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
pour le prix cetait tres bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Jonathan, Nous sommes ravis que vous ayez eu une excellente expérience et apprécions vos commentaires ! Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for your recent rating. Your input is highly valuable to us as we continuously strive to enhance our services. We hope your experience with us was enjoyable, and we would love to host you soon. If there are any areas where we can improve or if you have any suggestions for us, please do not hesitate to share them. Your feedback helps us ensure that we meet and exceed your expectations. Many thanks once again, and we look forward to your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Served its purpose for a 5 hour stay to get rest in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jada, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
The first room I was in appeared clean, until night time, when the cockroaches came out of hiding. The front desk workers were very nice. Management in the other hand, very rude. In my day of check out the manager was pounding on the room door rushing me to checkout, and saying he’s going to add charges to my room. Not a good way to thank your guests.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for sharing your feedback with us. We strive to provide excellent service to all our guests, and we apologize if we fell short of your expectations. We will use your comments to help us improve our guest experience. Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Melissa,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Shockingly clean room and bathroom! Would 100% stay here again
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Unfriendly welcoming, no refrigerator, limited amenities! They should provide better service for the price what they ask!