Note fondée sur 875 évaluations de clients

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3,4 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2019 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Couples
par un voyageur de Champs

Récent, mais basique

Publié le 8 juin 2016 sur Expedia
Pour : Le petit coin salon dans la chambre
Contre : Un micro onde serait le bienvenu
Emplacement : Beaucoup de choses autours; essence, supermarché, fast-food , etc. Voiture obligatoire evidemment
L'hotel est moderne et propre dans l'ensemble. La chambre est spacieuse aussi. Seul bémol il manque un micro onde et un frigo. A noter qu'il y a une piscine dispo, ideal quand il fait chaud.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Better security precautions needed

Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
We had to wait a very long time at check in and we were followed to this hotel also so it was another terrible experience. We've stayed at about 5 hotels I'm not sure how stalkers are getting our information to know where we're staying but they've showed up at every hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Raven,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
The room looked like the pictures and was perfectly serviceable. It took several days for maintenance to fix the curtain rod in front of the main window. The towel rack looked like it had been sprayed with urine on the bottom and never cleaned well. The bathroom needs to be recaulked. The walls are thinner and you can hear people in neighboring rooms real easily.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tony, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
every thing was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi David,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
Nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please allow us the opportunity to improve your experience on your future bookings.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
It was fine staff was indifferent on the phone. Did the job of a place to sleep before my roadtrip back home for the summer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi JacobWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6