Note fondée sur 641 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2022 sur Expedia
Très propre, personnel acceuillant, excellent déjeuner, près des transports en commun.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2022 par Kevin W., GSM, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie,Thank you so much for the wonderful review! We greatly appreciate your kind words. Our team works hard to create a memorable experience for all our guests. Thank you for such great feedback and we look forward to having you with us again soon!Sincerely,Kevin W., Guest Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Moises V. , Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
It was great , i do really like this place is close kinda everything. But i do enjoy it. The rooms are clean and spacious. The whole hotel smell very good. The breakfast was good too. The only thing the should clean more eventually the rooms. They just one time the room. But after that everything was awesome. The staff are gentle and helpful. I will stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Moises V. , Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello Melanie! Thank you for your thoughtful review. We can provide daily housekeeping by request! Please let us know at check-in if you would like that service. Come back and see us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Moises V. , Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Moises V. , Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Sit in the heart of Chicago Chinatown. Clean and new property. Room is nice with amenities like fridge and microwaves coffee maker. Parking is easy. Suggest to check in first and get room key and then ask for cheaper parking place. There’s one $16 all day 8 mins walk. compare to $30 all day by the property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Moises V. , Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello Raphael! Thank you for your review. The 30 parking in the garage is cheaper if you plan to take the car in and out. The off site parking is ideal for those who only need to leave the car somewhere for 24 hours. We hope to welcome you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Will definitely stay again!

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Loved our stay. Room was comfortable, clean and spacious. Front desk employees were very friendly. We were able to check in early which was so nice. Great location to the red line station to downtown and Guaranteed Rate Field which was the reason for our trip.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Moises V. , Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello Tiffany! Thank you for your review. Our proximity to the red line and Guaranteed Rate Field make us a super convenient location for fun in Chicago! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Moises V. , Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating!
5 sur 5
par un voyageur

Great location

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Kevin W., GSM, Gestion de l’hôtel
Dear Rebecca,Thank you for taking the time to rate us! We appreciate your ratings and are delighted to see that you had a great stay. We take great pride meeting your expectations. Thank you again for your time and come visit us again soon!Sincerely,Kevin W., Guest Services Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Kevin W., GSM, Gestion de l’hôtel
Dear Rebecca,Thank you for taking the time to rate us! We appreciate your ratings and are delighted to see that you had a great stay. We take great pride meeting your expectations. Thank you again for your time and come visit us again soon!Sincerely,Kevin W., Guest Services Manager