Note fondée sur 827 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2023 sur Expedia
Great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing, Sylvain!At Staybridge Suites Chicago O'Hare - Rosemont, an IHG Hotel, we strive to provide exceptional service for each person who walks through our doors. Thank you for sharing your perfect rating with us. We look forward to sharing the same quality experience with you during your next stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2020 sur Expedia
Accueil agréable Chambre propre et grande Machine à café dispo dans chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2020 par Julian , Gestion de l’hôtel
Thank you for visiting Edward Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par Dan , Gestion de l’hôtel
Thanks for visiting
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2019 sur Expedia
L'accueil a été froid, pas très cordial. Le départ a été très long parce qu'il n'y avait qu'un seul employé au pupitre.
3 sur 5
par un voyageur de Montreal, Qc

Publié le 20 nov. 2019 sur Expedia
Nothing special, it seems to be a ''Banner Hotel'' getting old and then they apply a new name on it till they re-do the complete place... you'll feel like in the 80's, no restaurant, no bar in the hotel, no safe and fridg in rooms...old carpets and decoration, It feels like a old retirement center! At least beds were confortable!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2019 par Dan, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback as we will do our best to accommodate your needs and issues you experienced on your previous stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2019 par Daniel , Gestion de l’hôtel
Thank you for visiting Edward Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Daisy, we're thrilled you enjoyed your stay at Staybridge Suites Chicago O'Hare - Rosemont, an IHG Hotel. We look forward to welcoming you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur de BRANSON WEST

Publié le 28 oct. 2024
Close to airport and expressway. My Room was not adequately cleaned upon arrival. Specifically the telephone was full of chocolate and the bedside table it was on also had sticky substance on it in more than one area. I notified the front desk. An offer to be moved was made but my 98 year old mom had already settled in. She was too tired to be uprooted to another room. Fortunately I had a pkg of sanitary wipes to clean the phone and table.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Glenda, the team appreciates your feedback. Maintaining cleanliness is a priority, and it's good to hear that our team responded to your concerns with an offer to move rooms. If you have any other issues during a future visit, please don't hesitate to reach out. Safe travels, and we hope to welcome you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Robert, we’re delighted you had a great experience at Staybridge Suites Chicago O'Hare - Rosemont. We hope to welcome you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Iris, thank you for choosing Staybridge Suites Chicago O'Hare - Rosemont, an IHG Hotel. We're thrilled you had a wonderful stay and appreciate the perfect rating. We're looking forward to welcoming you back.