Note fondée sur 912 évaluations de clients

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4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par Martin de Paris

Business trip 1 night

Publié le 6 août 2015 sur Hotels
There for work, nice appart-hotel, great service but a little bit old and expensive. Conviniente for a family stay.
4 sur 5
par sylvie de laval, canada

retournerait sans hésiter

Publié le 29 juill. 2015 sur Hotels
Se trouve en banlieu de Chicago mais se voyage très bien pour se rendre au centre ville qui prend environ 20min. Tout était super bien, même quand arrivant il nous ont dit qu'on avait droit à un souper gratuit avec consommation. Rien de gastronomique mais bien apprécier avec bière ou vin en plus, seulement le mardi,mercredi jeudi. La seule chose qui pourrait être améliorer serait de porter un attention particulière au nettoyage des tables pour le déjeuner et du comptoir à déjeuner.
5 sur 5
par un voyageur

Bel hôtel et très bon service général !

Publié le 21 févr. 2015 sur Hotels
Nous avons l'habitude de séjourner chez Résidence Inn et c'est la première fois que nous voulons essayer de changer d'hôtel pour 2 semaines pour le pris plus bas. Nous avons retrouvé presque la même qualité que résidence inn : Très propre sur les parties communes, personnel à l'accueil très serviable, petit déjeuner chaud et froid de bonne qualité avec un très bon jus d'orange ! Un peu loin à pieds du centre commercial Oak Brook mais il se trouve dans un bel environnement calme avec une terrasse donnant sur un petit lac ! Sauf que le service de chambre n'est pas du tout le même : Pas de service le week-end et le reste de la semaine, notre chambre n'a pas été nettoyée correctement, il manque souvent des produits ou la serviette, Il paraît que le sol de la chambre, salle de bain et cuisine est nettoyé seulement une fois par semaine pour des longs séjours malgré qu'il y a une cuisine dans la chambre. Si non il faut demander à chaque fois et cela devient gênant...C'est la politique de l'hôtel, il faut juste savoir avant pour ne pas être surpris !!!
4 sur 5
Recommandé
pour Familles
par un voyageur de auriol

très famille

Publié le 20 juill. 2011 sur Expedia
super petit déjeuner, coin cuisine hyper équipé, rien à redire sur la suite 2 lits.
1 sur 5
par un voyageur de north royalton

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
I did not stay. I was not allowed to cancel a week before my intended stay and 3 hours after I mistakenly made non-refundable reservation. Staybridge/IHG/Expedia made $143 pure profit without providing any services. Aren't you fully satisfied with the easy money? Shame on you!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments, the non cancelable non refundable policy is disclosed at time of reservation and is handed directly by the third-party vendor used, therefore disputes need to go directly to the vendor.
4 sur 5
par un voyageur de LIMA

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Desk staff wonderful and helpful. They honored my request for lower level and close to end of building. Parking was a little tight though. Buffet breakfast was offered and ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property, we appreciate your business and hope t be of service in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024
Needs to be demolished.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Our property will be going through a full renovation in 2025, thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Sincerely, Ysabel Vasquez- Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Argilicia,Thank you for sharing your experience at the Staybridge Suites - Oakbrook Terrace.Your feedback is invaluable to us, and we use it to continually enhance our guest experience. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Staybridge Suites Oakbrook Terrace, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at 630-953.9393 or ysabelv.staybridgesuites@gmail.com
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Great service, wonderful staff. Clean and roomy, free breakfast! We would stay again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Sincerely, Ysabel Vasquez- Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear GladysThank you for sharing your experience at Staybridge Suites - Oakbrook Terrace We’re delighted to hear you enjoyed our breakfast and the service from our staff! Your feedback is invaluable to us, and we use it to continually enhance our guest experience. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Staybridge Suites - Oakbrook Terrace and if I can be of assistance to you, please contact me directly at 630-953-9676 or ysabelv.staybridgesuites@gmail.com.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Check-in process was a breeze; but as I was unpacking in my room, the smoke alarms went off and we had to evacuate the building. This was a small inconvenience, but no big deal. My stay was nice. The social hour in the evenings was a nice bonus. The negatives of my stay...I was there Monday - Friday and my room wasn't refreshed the whole time. I was gone for work from 5:30 am until after 6 every evening...so I know there was plenty of opportunity for them to clean my room. The hot water took a good 10-15 minutes to warm up. I had to turn on the shower water as soon as I got up, go about my other business of brushing my teeth, etc. before the water even started warming up. Also, at 10:00 my last evening there, the smoke alarms went off again. I had to get out of bed to (for the 2nd time in 4 days) evacuate the building. This time we had to stand outside a little longer when all I wanted to do was go to bed so I could be up early the next morning. This was not a great end to the week.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Sincerely, Ysabel Vasquez- Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Melinda Thank you for sharing your experience at the Staybridge Suites Oakbrook Terrace.We truly value your feedback, which help us improve our guest experience We really apologize for the inconvenience caused to you during your stay. Unfortunately when the fire alarm goes on we need to evacuate the property for safe purpose. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.Thank you for choosing Staybridge Suites Oakbrook Terrace If you need any further assistance, please feel free to contact me directly at 630.953.9393 ysabelv.staybridgesuites@gmail.com