Note fondée sur 846 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your 4 out of 5 rating! We're glad you had a positive experience and appreciate your feedback. We look forward to making your next stay even better!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Pas mal de tout pour le quartier

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Employés aimables et serviables, décors laisse a désiré et moquettes montrent l'usure, mais l'établissement est propre et plutôt entretenu, leur service navette est tres appréciable et les chauffeur sont poli
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're glad you found our staff friendly and appreciated the cleanliness and shuttle service. We acknowledge your comments about the decor and carpet wear and will consider them for future improvements. Your input helps us enhance our services, and we look forward to welcoming you back.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Correcte pour une nuit avant un vol

Publié le 4 mai 2024 sur Hotels
Hotel pratique pour la navette aeroport. Et petit dejeuner suffisant pour demarrer la journée. Le reste ultra vieux, défraîchi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks for your feedback. We are glad to see that our hotel was convenient for your airport shuttle trip and that you found our breakfast adequate to start the day. We take note of your comments regarding the condition of the hotel and will endeavor to improve this aspect. Your opinion is valuable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you again in the future.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2023 sur Expedia
Séjour d'une nuit. Transfert depuis l'aéroport un peu compliqué mais personnel disponible et compréhensif. La chambre, mélange d'ancien et de moderne, est propre et bien équipée. Bon petit déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par front desk , Gestion de l’hôtel
Bonjour cher invité, merci d'avoir pris le temps de nous rembourser votre séjour chez nous au Super 8 by Wyndham Chicago O'Hare Airport. Nous espérons vous revoir lors de votre visite et notre personnel se fera un plaisir de vous aider à nouveau à tout moment. Nous faisons de notre mieux pour améliorer nos chambres.Réception ; José
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2023 par kris, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your thoughts about your experience with us. We appreciate your positive response and we would like to thank you for choosing the Super 8 by Wyndham O'Hare Chicago.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2024
The hotelnis a little run down on the inside of the rooms. Carpets are pretty dingy looking. Breakfast options were minimal. Service was friendly, the beds were comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your honest feedback! We appreciate your comments about the room condition and breakfast options. We're glad to hear you found our service friendly and the beds comfortable. We'll work on improvements and hope to provide a better experience during your next visit!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2024
Lots of vending options AND they gave cold sodas behind the desk for $1.50 a can. Decent considering most places charge between $3 and $5. Lobby stays open 24 hours and there is no key card required for elevator. You can get food deliveries with no issue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind review! We’re thrilled to hear you enjoyed the convenience of our vending options, affordable sodas, and 24-hour lobby service. We're also glad to know you had a smooth experience with food deliveries. We look forward to welcoming you back on your next visit!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur de COVINO

Publié le 8 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your rating! We're glad you enjoyed your stay and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back for an even better experience!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Very good facility for the price. Great beds, helpful staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your 4/5 rating! We’re pleased to hear that you found our facility to be a great value and enjoyed the comfortable beds. It’s wonderful that our staff could assist you during your stay. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another enjoyable experience!Sincerely, Hotel Manager