Note fondée sur 227 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juin 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2018 par Laura, Owner, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 5 star review. Much appreciated and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Laura, Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We would welcome the opportunity to improve your experience on your next visit.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
My mother and I came for a visit and they were super accommodating at the Wicker Park Inn! We will definitely be coming back here for all our trips to Chicago moving forward! Also, great location!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Laura, Owner, Gestion de l’hôtel
It was such a pleasure to host you. We can't wait to see you again.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Fantastic!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Laura, Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for your glowing review
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
Friendly staff and clean room! I highly recommend this place!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par Laura, Owner , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your positive experience. It was our pleasure hosting your stay.
par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Wicker Park Inn was beautifully appointed, newly decorated, comfortable and friendly. The continental breakfast was healthy and more than adequate. Delicious coffee. The “L” train is right outside the window and surprisingly is not bothersome at all. Actually kind of soothing. But if it’s not soothing to you, the host cleverly provided disposable earplugs! My one complaint was the cleaning staff was anxious to get in my room to clean. They were almost “lurking “…at 7:30! Your room ready? No, we haven’t packed. Ready now? No, we haven’t eaten or showered. Breakfast (that should go til 9:30) goes to 9:00 but was cleaned up at 8:55, so we missed the pastry. Other than the hovering cleaning crew, it was delightful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Laura Yepez, Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 star review. A group reserved the room for a private meeting scheduled to begin at 9am. Sorry for the rush.
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Laura Yepez, Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10 out of 10 ranking! It was a true pleasure hosting your stay.
par un voyageur
Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Laura Yepez, Owner, Gestion de l’hôtel
Happy to hear you enjoyed your stay. It was our pleasure.
par un voyageur
Heart of wicker park
Publié le 14 juin 2024 sur HotelsLove this cute little spot. Great location!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par Laura Yepez, Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 10 star review. Happy that you discovered our property and neighborhood.
par un voyageur
Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Fantastic stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Laura Yepez, Owner, Gestion de l’hôtel
It was our pleasure. Thank you for your sharing your positive experience.