Note fondée sur 905 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2020 par Manager, Gestion de l’hôtel
We are continuously improving upon our services and accommodations and would like to invite you to stay with us again on your next visit to the area.,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 déc. 2024
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Needed multiple room changes. Room that I finally got that was clean had no lock. Also, how is an elevator only able to handle two people?
1 sur 5
par un voyageur

Garbage everywhere and sketchy elevator!

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Their systems was having issues with the incidental hold on my credit card even though the card was just used during the preregistration and was charged 1.00 and then refunded 1.00. They had no breakfast and coffee wasn’t available until 7am. Being that close to an international airport you would think they would offer these options early morning. Many of the other hotels in the area do. There were piles of garbage near all the trash cans and the elevator can only hold 2 people which seemed a bit scary!!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
I thought there will be free breakfast but they said you have to pay and later some of the people with the same reservation like us told me that they got free breakfast! ON the other hand, the shuttle service and the shuttle driver was excellent. The shuttle driver was so polite and helpful.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Dirty, cheap hotel.