Note fondée sur 596 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ne pas réserver par votre site

Publié le 9 mai 2023 sur Hotels
Séjour payé 780 euros en janvier ! Sur page hôtel on peut annuler ou modifier page 3 non! J appelle cela de la publicité MENSONGÈRE Et tromperie Je suis très déçue et je vois sur les réseaux que je ne suis pas là seule
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2023 par Ben, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sandra, Thank you for taking the time to share your feedback. Unfortunately, when not booking our flexible rate any cancellations are non-refundable and non-transferable as per the terms outlined at booking. Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 oct. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 avr. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Fine room but ask for a bigger size

Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
The fixtures and fittings of the hotel themselves are lovely and the beds are comfy, however I had a room which I’d describe as being built for hobbits. I’m 5ft9 and had to duck under the door to get int he room, hit my head many times on the ceiling and just felt for the price that my room was very small for what I paid for it. I went in other rooms whilst I was there and the size disparity is enormous so I felt very overcharged for what I received.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Laura Jeans , Gestion de l’hôtel
Good Evening, Thank you for your valuable feedback. We truly appreciate your kind words about our fixtures, fittings, and comfy beds. We’re sorry to hear that the room size didn’t meet your expectations. Your comments are noted. We hope to welcome you back in the future for a better experience.Best Regards
5 sur 5
par un voyageur

Nursing Reunion

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Lovely stay at the Chichester Harbour Hotel. Very cosy room and excellent dinner and breakfast. Super service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Laura Jeans , Gestion de l’hôtel
Good Evening Jonathan, Thank you so much for your kind feedback. We're thrilled to hear you had a lovely stay and enjoyed our cozy rooms, delicious meals, and attentive service. It’s always our aim to provide a memorable experience. We look forward to welcoming you back soon for another wonderful visit. Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Great staff everyone bothered

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Staff made it special !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Laura Jeans , Gestion de l’hôtel
Good Evening Hayley, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate hearing from our guests, and it’s wonderful to know that our staff made your experience special.Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Laura Jeans , Gestion de l’hôtel
Good Thomas, Thank you for your feedback. Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Laura Jeans , Gestion de l’hôtel
Good Evening Niki, Thank you for your feedback. Best Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Laura Jeans , Gestion de l’hôtel
Good Morning Anthony, Thank you for your feedback. Best Regards