Note fondée sur 115 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Not to soound offense, you paid for what you order
Publié le 4 août 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
We are sorry for the inconvenience caused to you, Miguel! We will surely look into this issue and will put our best efforts to enhance your experience. Regards, Joey
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Aceptable y accesible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Isela! Thank you for your kind words of praise. We are excited to host you soon with an amazing experience. Regards, Eva.
par un voyageur de Greer
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Noah, Gestion de l’hôtel
Hi, Yon! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Eugenio! Thank you for sharing this valuable feedback. We are striving to provide consistent services to our guests. Wishing you a wonderful day ahead. Regards, Eva
par un voyageur
La limpieza fue exlente solo los contactos no fun
Publié le 17 juill. 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
¡Hola, Florentina! Muchas gracias por calificarnos positivamente. Según los comentarios, podemos ver que no está completamente satisfecho con nuestros servicios, hemos notificado la inquietud a nuestro importante equipo para garantizar una estadía cómoda en el futuro. Saludos Eva
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Rosy, Gestion de l’hôtel
Sorry for the unpleasant experience you had with us. Karen! Thank you for notifying us and we will surely be working for the better guest experience. Regards, Rosy
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hello, Raul! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Barbara
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hello, Raul! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Barbara
par un voyageur
Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
They didn’t give me the room I booked ! And blamed it on the app
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience, Oscar! We understand that we have not been able to live up to your expectations. Do not worry, we are continually working to improve our services to make sure your next stay is enjoyable with us. Regards, Barbara
par un voyageur
Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
No es un lugar bonito ni los alrededores
Pero si es algo para una noche solo hospedarse saca de apuros, ya que está cercas del aeropuerto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Sincere apologies, Daniela! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Joey