Note fondée sur 925 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2023 par Coast Chilliwack Hotel by APA, Gestion de l’hôtel
Dear Jean, Thank you so much for taking the time to let us know about your stay! We strive to make sure all guests have a memorable stay with us and we are so glad to hear we are doing a good job! We look forward to welcoming you back in the future. Warm Regards
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2022 sur Expedia
Le système de chauffage et climatisation était difficile d'opération
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2022 par Coast Chilliwack Hotel by APA, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we hope to see you again!
par un voyageur
Publié le 3 mars 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2021 sur Expedia
Facile d'accès, plusieurs services sont disponibles malgré cette fin de pandémie.
Le personnel à la réception, tout comme au restaurant, courtois, sympa et professionnel.
Dû au Covid, quelques services sont en suspend mais peuvent être offert à la demande.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2020 par Chilliwack Coast Hotel by APA, Gestion de l’hôtel
Thank you so much! We hope to see you again! :)
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par a.danylets, Gestion de l’hôtel
Hello Andrea, Thank you very much for your kind review! We are glad that you are enjoyed your stay with us. Regards, Guest Services
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Hotel was great but restaurant only open for breakfast, since the neighbourhood is a little sketchy and the rain was coming down it would be great to eat at the hotel instead of walking out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par a.danylets, Gestion de l’hôtel
Dear Christina,Thank you for your feedback, and I'm glad to hear you enjoyed the hotel overall. I understand the inconvenience of not having the restaurant open for other meals, especially given the weather and neighborhood. I'm happy to share that our restaurant will be fully reopening next month, offering lunch and dinner as well.We hope to welcome you back soon so you can enjoy dining on-site during your stay! -- Regards, Guest Services
par un voyageur de Penticton
Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
This place is in need of a reno. Feels like and old motel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par a.danylets, Gestion de l’hôtel
Good evening, Dustin. Thank you for your feedback. We completely understand your perspective, and I’m pleased to inform you that we have a significant renovation scheduled for next month. We're excited to refresh and upgrade our facilities to enhance the guest experience.We hope you'll consider staying with us again in the future to experience the improvements firsthand. -- Regards, Guest Services
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Good location, only complaint is no continental breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par John Mayne General Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate the time it took to post your review. Thank you for staying.
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
They are a “pet friendly” hotel but not friendly to those with pets..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par John Mayne General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello William. I apologize if you did not have a good stay with your pet. We are all pretty crazy about dogs. Thank you for staying.