Note fondée sur 503 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2022 par Reception, Gestion de l’hôtel
Good evening, Thank you for taking the time to leave a score for your stay at our hotel, we hope to welcome you again soon. Kind regards Reception team Three Ways House Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Outstanding food

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Outstanding food, comfortable and spacious room. Did I say outstanding food. Staff were friendly, helpful and efficient
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de CHICAGO, IL

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
We enjoyed our stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Fort Lauderdale

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
We had a nice stay at Three Ways House and the staff were very helpful and cheerful especially in the bar. The food was excellent but the service was slightly disappointing in the restaurant on the first night in that service was very slow and they only had to produce soup and bread for us that night. They did a much better job at breakfast and in the bar the following night. The hotel has very nice staff but the furnishings are quite tired with stains on the dining room seating, on our divan base and on the carpet. This is a pity as the hotel is very well located and their staff very hard working and helpful.