Note fondée sur 96 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Olesea, Gestion de l’hôtel
Dear Yannick,Thank You for staying at Nobil Luxury Boutique Hotel. We really appreciate your 10-point review, and we hope to see you again soon.Best regards,Nobil Luxury Boutique Hotel Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2022 par Nobil Luxury Boutique Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Patrick, We appreciate Your feedback and we are looking forward to see You again as a guest in Nobil Luxury Boutique Hotel. Best Regards Nobil Luxury Boutique Hotel Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2021 par Liubovi, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for appreciation!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2019 sur Hotels
Il y’a rien qui marche à l’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2019 par Olesea Moraru, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Didier, Thank You for being our guest. We are sorry to hear that the level of our services hasn't met your expectations. We would appreciate if you could specify more exactly what was the reason of your disappointment.Looking forward to your reply. Best regards, Front Office Manger Nobil Luxury Boutique Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Wir haben Doppel Zimmer gebucht und sind in Zimmer für 1Person untergebracht Nur am nächsten Tag könnte nur Manager das Problem erledigen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Olesea, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your review regarding your recent stay with us. We are very happy to read that your overall experience with us was up to your expectation . We will be happy to welcome you back for all the good reasons. Sincerely, Olesea Moraru Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Olesea, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Michael, Thank You for Your feedback. We really appreciate it, and we are looking forward to see You again as guests in our hotel.Sincerely, Olesea Moraru Front Office Managerr
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
It is my second time in this hotel. Definitely I will come back. Very posh and comfortable. All staff are professional and friendly. Highly recommended
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Olesea, Gestion de l’hôtel
Dear Mariia, We're thrilled to hear that you've returned to our hotel and had another fantastic stay. Your kind words about our staff and amenities mean a lot to us. We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Nobil luxury Boutique Hotel Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Great location , comfortable large room ( junior suit) , delicious breakfast, friendly staff, all services ( massage spa , hair /nail salon, transportation) are available within the facility .. definitely will come back !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Olesea, Gestion de l’hôtel
Dear Mila, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you had a positive experience with us. It’s always our goal to provide a memorable stay, and it’s gratifying to know we met your expectations. We look forward to welcoming you back and providing another exceptional experience in the future! Warm Regards, Olesea Moraru Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Olesea, Gestion de l’hôtel
Dear Adam, Thank You for choosing our hotel, and for Your kind feedback. We are looking forward to see You again in Nobil Luxury Boutique Hotel. Warm Regards, Front Office Manager Olesea Moraru
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Olesea, Gestion de l’hôtel
Dear Adam,Thank You for Your feedback, we really appreciate it. We are looking forward to welcome You again in our hotel.Best regards,Olesea MoraruFront Desk Manager